Miksi ensimmäinen avioliittosi ei kestänyt?
Kommentit (45)
Koska emme kyenneet käsittelemään tyttäremme kuolemaa, siksi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:15"]
Koska mies rakastui työkaveriinsa. Hän olisi pitänyt meidät molemmat, mutta minä tein aloitteen lähteäkseen. Ehdimme olla naimisissa 19 vuotta.
[/quote]
Jäikö kiinni vai kysyikö että saisinko pitää molemmat?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:28"]Koska emme kyenneet käsittelemään tyttäremme kuolemaa, siksi.
[/quote]Otan osaa. :(
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:15"]
Koska mies rakastui työkaveriinsa. Hän olisi pitänyt meidät molemmat, mutta minä tein aloitteen lähteäkseen. Ehdimme olla naimisissa 19 vuotta.
[/quote]
Jäikö kiinni vai kysyikö että saisinko pitää molemmat?
[/quote]
jäi kiinni, mutta ensin kielsi kaiken. Keskustelimme todella paljon mm siitä, mitä kumpikin tahtoo elämältä. Niissä keskusteluissa tuli ilmi.
Mies kertoi olevansa homo ja samalla helpottunut siitä, kun pääsi naimisiin ja sai homoushuhuilta siivet katkottua. Seurusteluaikana mies salasi homoutensa minulta täysin. Seksi oli innotonta, mutta olimme molemmat nuoria ja hän oli ensimmäinen seksikumppanini, en osannut odottaa enempää. Yritin tiedon jälkeen elää kulissiliitossa hänen kanssaan, mutta se kävi liian tuskalliseksi. Erosimme vain pari vuotta häiden jälkeen :(
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:12"]
Naiset hakee eroa aika monesta eri syystä. Usein vain tylsistytään siihen mieheen ja lähdetään. Ja sama toistetaan useamman kerran elämässä. Pettäminen on oikeastaan harvinaisempi syy.
Miehellä pitää olla todella hyvä syy jos hakee eroa. Jos mies hakee eroa, tiedän että nainen on pettänyt tai väkivaltainen hullu.
[/quote]
Tämä on tosi. Varsinkin jos on lapsia. Jos mies hakee eroa lastensa äidistä, niin varmasti on kyseessä joku väkivaltainen henkilö tai pettäjä. En tiedä kovin monta miestä joka olisi hakenut eroa, ehkä yhden. Ja hänen vaimo olikin mielisairaalassa.
Miehet pystyvät kestämään huonoakin liittoa kauemmin kuin naiset. Ainakin lasten vuoksi. Eron jälkeen ei välttämättä pääse heitä tapaamaan kovin usein.
[/quote]
Mä tunnen useammankin miehen, joilla on sivusuhde, mutta haluavat pitää MYÖS vaimonsa, eivätkä sen takia halua eroa. Vaimo laittaa sitten eron lopulta vireille, kun mies ei halua luopua rakastajatteresta eikä vaimosta. Tämä on todella yleistä!!
Koska olin nuori ja epätoivoinen sinkku sekä uskovainen ja oli pakko ottaa minkä sai seurakunnassa, kun uskovia miehiä oli niin vähän. Otin tasoani alemman kumppanin, paljastui nopeasti vastuuttomaksi henkisesti liian rikkinäiseksi. No, hän jättikin mut kun piti päästä narkkaamaan. Naimisiin oli pakko mennä, koska muuten ei ois saanut harrastaa seksiä.
Anoppi. Vieläkin ottaa pattiin kysein L.N. Eipä ole kyllä pärjännyt lukuisien muidenkaan miniöiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:53"]
Anoppi. Vieläkin ottaa pattiin kysein L.N. Eipä ole kyllä pärjännyt lukuisien muidenkaan miniöiden kanssa.
[/quote]
miten anoppi voi rikkoa liiton? Ei häntä ole pakko nähdä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:23"]Mies kuoli syöpään.
[/quote]
:( <3
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:12"]
Naiset hakee eroa aika monesta eri syystä. Usein vain tylsistytään siihen mieheen ja lähdetään. Ja sama toistetaan useamman kerran elämässä. Pettäminen on oikeastaan harvinaisempi syy.
Miehellä pitää olla todella hyvä syy jos hakee eroa. Jos mies hakee eroa, tiedän että nainen on pettänyt tai väkivaltainen hullu.
[/quote]
Tämä on tosi. Varsinkin jos on lapsia. Jos mies hakee eroa lastensa äidistä, niin varmasti on kyseessä joku väkivaltainen henkilö tai pettäjä. En tiedä kovin monta miestä joka olisi hakenut eroa, ehkä yhden. Ja hänen vaimo olikin mielisairaalassa.
Miehet pystyvät kestämään huonoakin liittoa kauemmin kuin naiset. Ainakin lasten vuoksi. Eron jälkeen ei välttämättä pääse heitä tapaamaan kovin usein.
[/quote]
Mä tunnen useammankin miehen, joilla on sivusuhde, mutta haluavat pitää MYÖS vaimonsa, eivätkä sen takia halua eroa. Vaimo laittaa sitten eron lopulta vireille, kun mies ei halua luopua rakastajatteresta eikä vaimosta. Tämä on todella yleistä!!
[/quote]
Naisetkin osaa tehdä tätä.
Mies alkoholisoitui ja kerran hakkasi mut kännissä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Pieniä lapsia ja uhkasi tappaa mut jos otan eron. Ei onneksi tappanut. Erosta 20 vuotta, mies täys alkkis ja narkki ja lisänä vielä lääkkeet. Onneksi tajusin heti lähteä kävelemään! Jo aikuiset lapset tosin vieläkin kärsivät isänsä takia, lapset kun tuntuvat rakastavan ehdoitta :(
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:12"]
Naiset hakee eroa aika monesta eri syystä. Usein vain tylsistytään siihen mieheen ja lähdetään. Ja sama toistetaan useamman kerran elämässä. Pettäminen on oikeastaan harvinaisempi syy.
Miehellä pitää olla todella hyvä syy jos hakee eroa. Jos mies hakee eroa, tiedän että nainen on pettänyt tai väkivaltainen hullu.
[/quote]
Tämä on tosi. Varsinkin jos on lapsia. Jos mies hakee eroa lastensa äidistä, niin varmasti on kyseessä joku väkivaltainen henkilö tai pettäjä. En tiedä kovin monta miestä joka olisi hakenut eroa, ehkä yhden. Ja hänen vaimo olikin mielisairaalassa.
Miehet pystyvät kestämään huonoakin liittoa kauemmin kuin naiset. Ainakin lasten vuoksi. Eron jälkeen ei välttämättä pääse heitä tapaamaan kovin usein.
[/quote]
Mä tunnen useammankin miehen, joilla on sivusuhde, mutta haluavat pitää MYÖS vaimonsa, eivätkä sen takia halua eroa. Vaimo laittaa sitten eron lopulta vireille, kun mies ei halua luopua rakastajatteresta eikä vaimosta. Tämä on todella yleistä!!
[/quote]
Näin juuri. On niillä eroa hakevilla naisillakin yleensä aika hyvä syy, varsinkin jos lasten isästä aletaan erota.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:15"]Koska mies rakastui työkaveriinsa. Hän olisi pitänyt meidät molemmat, mutta minä tein aloitteen lähteäkseen. Ehdimme olla naimisissa 19 vuotta. [/quote] Miten siis käytännössä olisi toiminut toi että molemmat pitänyt? :D
[/quote]
hän ehdotti, että joka toinen viikko on toisella meistä "vapaa viikko" eli saa tehdä mitä haluaa. Ehdotti, että ostetaan yksiö kakkosasunnoksi sille viikolle. Ja joka toinen viikko päivystää kotona lasten kanssa. Ja suku ei olisi tiennyt mitään.
[/quote]
siis mitä hittoa? Mistä näitä sikiää...... o_O
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:12"]
Naiset hakee eroa aika monesta eri syystä. Usein vain tylsistytään siihen mieheen ja lähdetään. Ja sama toistetaan useamman kerran elämässä. Pettäminen on oikeastaan harvinaisempi syy.
Miehellä pitää olla todella hyvä syy jos hakee eroa. Jos mies hakee eroa, tiedän että nainen on pettänyt tai väkivaltainen hullu.
[/quote]
Tämä on tosi. Varsinkin jos on lapsia. Jos mies hakee eroa lastensa äidistä, niin varmasti on kyseessä joku väkivaltainen henkilö tai pettäjä. En tiedä kovin monta miestä joka olisi hakenut eroa, ehkä yhden. Ja hänen vaimo olikin mielisairaalassa.
Miehet pystyvät kestämään huonoakin liittoa kauemmin kuin naiset. Ainakin lasten vuoksi. Eron jälkeen ei välttämättä pääse heitä tapaamaan kovin usein.
[/quote]
no kai nyt kun miehet ne sen liiton pilaa :D
Nuorena mennessämme naimisiin odotin suhteelta aivan eri asioita kuin nykyään. Elämä muuttuu, vaikka kuinka ajattelee tahtovansa kunnes kuolema erottaa. Erosin yli 15 v. suhteesta lähinnä tunneyhteyden puuttumisen, kohtaamattomuuden ja olemattoman seksielämän vuoksi. Asioiden korjaantuminen tyydyttävään kuntoon olisi vaatinut koko suhteen kääntämistä päälaelleen. Miehellä ei ollut siihen taitoa eikä halua, eikä minulla ollut voimia eikä halua.
Koska luulin, että riittää, jos kahden alkoholistin poika ei erityisemmin välitä juomisesta. Hän korvasikin alkoholismin muilla riippuvuuksilla, kuten riippuvuudella seksiin ja jatkuvaan ihastumisen tilassa olemiseen. Luulin myös, että palvonta kestäisi ikuisesti. Todellisuudessa se kohdistui aina siihen naiseen, joka kulloinkin sattui istumaan miehen vieressä. Hän oli todella lahjakas rakastumaan. Itse en omista keskeneräisyyksistäni johtuen siinä elämäni vaiheessa kestänyt toistuvaa petetyksi tulemista. Tein yksinkertaisesti väärän valinnan.
Ne eron syyt, jotka erotilanteessa kerrottiin suvuille ja tutuille, olivat ihan toista.
Mitä väliä sillä on? Asiat on käsitelty, puhuttu auki ja paketoitu. Paketti on heitetty kaatopaikalle.
Terv, mies
Mistä te löydätte näitä alkoholisti-hakkaaja - miehiä?? Kaikilla tuntuu olevan sama syy. Mies lyö tai ryyppää. Tai sitten vaan kyllästytään ja lähdetään. Ehkäpä meitä ei ole luotu olemaan yhdessä saman henkilön kanssa koko elämän ajan.
Miehen alivastuullisuus. Minä sain hoitaa kaiken: rahat taloon, lapset ja kotityöt. Mies pummi ja eleli siivellä. Kävi kyllä välillä töissä, mutta käytti rahat itseensä ja omiin harrastuksiinsa. Tyylikkään näköinen mies kyllä, kaikki viimeisen päälle:-) Nyt Kela maksaa elatusmaksut, joten sama homma jatkuu. Ai niin, toinen nainen sen lopulta ratkaisi. Kiitokset hänelle, olisin ehkä muuten ollut liian nössö ja jatkanut vaan kaiken hoitamista.