Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä, miksi menin laskemaan?? Nyt ottaa vaan kupoliin enemmän.

Vierailija
29.08.2015 |

Laskin. Perheenmme bruttotulot on 4300 e/kk. Minä olen töissä, mies on työtön.

Jos tää brutto jakautuisi niin, että puolet tienaan minä, ja puolet mies, niin saataisiin 250e/kk enemmän rahaa käteen, kuin nyt!!

 

 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Se on se progressiivinen verotus. Suomi nousuun.

Vierailija
2/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laske vielä huviksesi paljonko enemmän yksineläjä maksaa veroa ja joutuu ostamaan yksin asunnon, auton, sähköt, kodinkoneet, huonekalut, lehdet, astiat jne.

Vierailija
4/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nettotulot. Bruttotulot ei merkitse mitään.

Vierailija
5/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli perheverotus, eli enemmän ansaitseva puoliso sai tehdä vähennyksiä lapsista ja puolisosta. Sitten nostettiin lapsilisää ja lapsivähennys poistettiin, kun pienituloiset eivät olisi hyötyneet siitä yhtä paljon kuin suurituloiset, jos oikein muistan.

Vierailija
6/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos brutto 4300 voi netto olla 2000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelläni olevalle isovanhemmalleni jäisi satoja euroja enemmän käteen, jos saisi eläkkeensä ns. normaalina palkkatulona, eikä eläkkeenä. Siis ihan oikeasti, raha josta on kerran jo verot maksettu. Suomi<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi