Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VR irtisanoo jopa 570 työntekijää!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä onnenpäivää! Ei enää Röitä huomenna.

 

Vierailija
2/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:50"]

Voi tätä onnenpäivää! Ei enää Röitä huomenna.

 [/quote]

Erittäin positiivinen juttu.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla uusia yt:n piiriin tulleita työntekijöitä yli 1000 eri firmoissa. Itse olen joukossa mukana.

Vierailija
4/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä tarkoittaa toimintojen ulkoistamista. Ei ne työntekijät välttämättä työttömäksi joudu, vaan saavat työpaikan alihankkijalta, joka ottaa ne työt hoitaakseen. Palkat kyllä tulevat tippumaan radikaalisti.

Vierailija
5/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suami suami suami!

Vierailija
6/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]

Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.

[/quote]

Ei vaan SDP lupasi sen viime hallituskaudella. Tulikin 200 000 työtöntä. Nyt on virallisesti työttömiä noin 400 000, mutta jos lasketaan siihen mamut, pakkokoulutetut yms putkissa olijat niin taitaa puoli miljoonaa mennä läpi.

Työ- ja elinkeinotoimistoissa oli heinäkuun lopussa yhteensä 381 600 työtöntä työnhakijaa. Se on 31 200 enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Työttömien työnhakijoiden määrä lisääntyi edellisestä kuusta 12 700:lla. Tiedot ilmenevät TEM:n Työllisyyskatsauksesta.

Vierailija
8/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:44"]

Näin se Suomi lähtee nousuun.

http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2015/08/28/vrlta-jatti-ytt-jopa-570-tyopaikkaa-uhattuna/201511052/12

[/quote]

 

VR on byrokraattinen ja surkeasti johdettu organisaatio. Sieltä saakin heittää ihmisiä pois. Jos ne on heitetty oikeista paikoista pois ja organisaatio organioitu oikein niin palvelut ei huonone ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]

Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.

[/quote]

 

Luvattiin sillä ehdolla että saadaan yhteiskunta sopimus. Sitä ei saatu joten turha valittaa.

Vierailija
10/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti lipuntarkastajat potkittais pihalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:44"]

Näin se Suomi lähtee nousuun.

http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2015/08/28/vrlta-jatti-ytt-jopa-570-tyopaikkaa-uhattuna/201511052/12

[/quote]

 

VR on byrokraattinen ja surkeasti johdettu organisaatio. Sieltä saakin heittää ihmisiä pois. Jos ne on heitetty oikeista paikoista pois ja organisaatio organioitu oikein niin palvelut ei huonone ollenkaan.
[/quote]
Hallinnosta ei muuten lähde kukaan.

Vierailija
12/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen työvoima on hinnoittellut itsensä ulos taas yhdeltä alalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]

Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.

[/quote]

 

Luvattiin sillä ehdolla että saadaan yhteiskunta sopimus. Sitä ei saatu joten turha valittaa.
[/quote]
Yhteiskuntasopimus olisi johtanut vielä suurempaan työttömyyteen, kun työtä olisi ollut harvemmille enemmän.

Vierailija
14/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]

Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.

[/quote]

 

Luvattiin sillä ehdolla että saadaan yhteiskunta sopimus. Sitä ei saatu joten turha valittaa.

[/quote]

ja aikaisempi SDP-hallitus lupasi 200 000 uutta, tuli -200 000. SDPSAK esti yhteiskuntasopimuksen. Ne tuhoaa maan eikä hyvinvointi kiinnosta paskaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:18"]Suomalainen työvoima on hinnoittellut itsensä ulos taas yhdeltä alalta.
[/quote]
Ei ole tässäkään kyse siitä.

Vierailija
16/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä VR herää hiukan liian myöhään hintojen alentamiseen. No, ainakin Onnibus ym. Sentään jotain kilpailua saanut aikaan.

Vierailija
17/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]

Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.

[/quote]

No VOKeissa on suunnilleen yksi työntekijä per kolme nuorukaista. Ei siihen tällä tahdilla kauaa mene kun maahan on haalittu 600000 nuorukaista jolloin on luotu 200000 uutta työpaikkaa.

Me tienataan tällä!

 

Vierailija
18/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytävän viikon saldo: 1310 voi saada potkut

http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2015/08/28/hyytavan-viikon-saldo-1310-voi-saada-potkut/201511054/12?ref=ts_float_news_list

Mutta onneksi suuret ikäluokat siirtyvät pian eläkkeelle, ja silloin kaikille riittää töitä. Uups...ainiin ne taisivatkin siirtyä jo.

Vierailija
19/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:15"]

toivottavasti lipuntarkastajat potkittais pihalle

[/quote]

 

Minkä hemmetin takia? Jotta sinä voit mennä pummilla siellä?

Vierailija
20/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:15"]toivottavasti lipuntarkastajat potkittais pihalle
[/quote] Lipuntarkastajat eivät ole VR:llä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi