VR irtisanoo jopa 570 työntekijää!
Näin se Suomi lähtee nousuun.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:50"]
Voi tätä onnenpäivää! Ei enää Röitä huomenna.
[/quote]
Erittäin positiivinen juttu.
Tällä viikolla uusia yt:n piiriin tulleita työntekijöitä yli 1000 eri firmoissa. Itse olen joukossa mukana.
Veikkaan, että tämä tarkoittaa toimintojen ulkoistamista. Ei ne työntekijät välttämättä työttömäksi joudu, vaan saavat työpaikan alihankkijalta, joka ottaa ne työt hoitaakseen. Palkat kyllä tulevat tippumaan radikaalisti.
Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]
Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.
[/quote]
Ei vaan SDP lupasi sen viime hallituskaudella. Tulikin 200 000 työtöntä. Nyt on virallisesti työttömiä noin 400 000, mutta jos lasketaan siihen mamut, pakkokoulutetut yms putkissa olijat niin taitaa puoli miljoonaa mennä läpi.
Työ- ja elinkeinotoimistoissa oli heinäkuun lopussa yhteensä 381 600 työtöntä työnhakijaa. Se on 31 200 enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Työttömien työnhakijoiden määrä lisääntyi edellisestä kuusta 12 700:lla. Tiedot ilmenevät TEM:n Työllisyyskatsauksesta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:44"]
Näin se Suomi lähtee nousuun.
[/quote]
VR on byrokraattinen ja surkeasti johdettu organisaatio. Sieltä saakin heittää ihmisiä pois. Jos ne on heitetty oikeista paikoista pois ja organisaatio organioitu oikein niin palvelut ei huonone ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]
Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.
[/quote]
Luvattiin sillä ehdolla että saadaan yhteiskunta sopimus. Sitä ei saatu joten turha valittaa.
toivottavasti lipuntarkastajat potkittais pihalle
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:44"]
Näin se Suomi lähtee nousuun.
[/quote]
VR on byrokraattinen ja surkeasti johdettu organisaatio. Sieltä saakin heittää ihmisiä pois. Jos ne on heitetty oikeista paikoista pois ja organisaatio organioitu oikein niin palvelut ei huonone ollenkaan.
[/quote]
Hallinnosta ei muuten lähde kukaan.
Suomalainen työvoima on hinnoittellut itsensä ulos taas yhdeltä alalta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]
Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.
[/quote]
Luvattiin sillä ehdolla että saadaan yhteiskunta sopimus. Sitä ei saatu joten turha valittaa.
[/quote]
Yhteiskuntasopimus olisi johtanut vielä suurempaan työttömyyteen, kun työtä olisi ollut harvemmille enemmän.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]
Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.
[/quote]
Luvattiin sillä ehdolla että saadaan yhteiskunta sopimus. Sitä ei saatu joten turha valittaa.
[/quote]
ja aikaisempi SDP-hallitus lupasi 200 000 uutta, tuli -200 000. SDPSAK esti yhteiskuntasopimuksen. Ne tuhoaa maan eikä hyvinvointi kiinnosta paskaakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:18"]Suomalainen työvoima on hinnoittellut itsensä ulos taas yhdeltä alalta.
[/quote]
Ei ole tässäkään kyse siitä.
Ehkä VR herää hiukan liian myöhään hintojen alentamiseen. No, ainakin Onnibus ym. Sentään jotain kilpailua saanut aikaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:01"]
Meille luvattiin 200 000 uutta työpaikkaa tälle hallituskaudelle. Elkää sitte unohtako sitä ensi vaaleissa.
[/quote]
No VOKeissa on suunnilleen yksi työntekijä per kolme nuorukaista. Ei siihen tällä tahdilla kauaa mene kun maahan on haalittu 600000 nuorukaista jolloin on luotu 200000 uutta työpaikkaa.
Me tienataan tällä!
Hyytävän viikon saldo: 1310 voi saada potkut
Mutta onneksi suuret ikäluokat siirtyvät pian eläkkeelle, ja silloin kaikille riittää töitä. Uups...ainiin ne taisivatkin siirtyä jo.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:15"]
toivottavasti lipuntarkastajat potkittais pihalle
[/quote]
Minkä hemmetin takia? Jotta sinä voit mennä pummilla siellä?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:15"]toivottavasti lipuntarkastajat potkittais pihalle
[/quote] Lipuntarkastajat eivät ole VR:llä töissä.
Voi tätä onnenpäivää! Ei enää Röitä huomenna.