Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kutsu rekrytointitilaisuuteen Mol

Vierailija
28.08.2015 |

Siis miten tää nyt menee? Olen ansiosidonnaisella ja nyt tuli sähköpostissa mollilta kutsu ilmoittautua johonkin haista paska -provikkapalkattuun työn rekrytointitilaisuuteen.

Onko tänne nyt mentävä karenssin uhalla???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siinä lukee että onko vaiko ei. Aina ei ole, mutta joskus on. Riippuu tapauksesta.

Vierailija
2/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika epäselvästi ilmaistu, jos tää on pakollinen. Miten niin riippuu tapauksesta. Kait se nyt on kaikille samat säännöt. Mitä hyötyä niiden on jotain ei pakollisia kenellekään lähetellä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä haluat töihin vai onko mukavampi nostaa ansiosidonnaista?

Vierailija
4/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:46"]Kai sä haluat töihin vai onko mukavampi nostaa ansiosidonnaista?
[/quote] joo, mutta en mihinkään haista kakka -työhön.

Vierailija
5/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:46"]Kai sä haluat töihin vai onko mukavampi nostaa ansiosidonnaista?
[/quote] joo, mutta en mihinkään haista kakka -työhön.
[/quote]älä tuomitse ennakkoon. Sitten kun olet puoli vuotta tehnyt kyseistä työtä, sulla alkaa olla tarpeeksi omakohtaista tietoa mielipiteen muodostusta varten.

Vierailija
6/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:46"]Kai sä haluat töihin vai onko mukavampi nostaa ansiosidonnaista? [/quote] joo, mutta en mihinkään haista kakka -työhön. [/quote]älä tuomitse ennakkoon. Sitten kun olet puoli vuotta tehnyt kyseistä työtä, sulla alkaa olla tarpeeksi omakohtaista tietoa mielipiteen muodostusta varten.

[/quote]

Jos firman pitää hommata työkkäristä pakolla provisiopalkkaseen työhön porukkaa, niin sen tietää ennalta että homma on paskaa ja firma epäpätevä tai huijareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mol lähettää sähköpostilla vain markkinointikirjeitä, ei sellaisia, joiden mukaan on pakko toimia karenssin uhalla. Itse olen ihan vapaaehtoisesti käynyt rekrytilaisuudessa ja parilla luennolla, aiheena esim. LinkedIn ja työnhaku somessa.

Vierailija
8/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Laitan ö-mappiin. Eka kerta kun sieltä jotain tulee ja takana 385 anssipäivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parku alkaakin kun 500 päivää tulee täyteen. Sitten pitäis löytää duunia heti kun pariin vuoteen ei ole ollut kiire minnekään.

Vierailija
10/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun pärjään paremmin tekemättä töitä kuin jos laittaisin 2 lasta kokopäivähoitoon 580€/kk + suunnitellut korotukset. Eli pitäkää p*skaduuninne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä