Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Neuvokaa, minkävärikseksi maalaamme kesämökkimme??? Ja ulkovessan??
Kommentit (6)
Päärakennus vähän vaaleammaksi kuin apurakennukset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on punainen tupa ja tummemman punainen huussi. Eka mökki oli tummahkon sininen eikä kovin
nätti.
Jos on pitsihuvila, niin pastelliväri, jos on vanha mummonmökki, niin punamulta. Joku hirsihuvila voi olla joko tummaksi tervattu tai maalattu perinteisellä värillä, esim. hopeapajunvihreä.
Siis sellaisella vaaleahkon sinisellä värillä. Se ei houkuta kärpäsiä jostain syystä.
Ulkoväriksi ehdotan keltaista ja valkoisia ikkunanpieliä, kun meidänkin mökki maalataan sen väriseksi kunhan saadaan siihen ensin ulkovuoraus kiinni ;-)
Alue: Aihe vapaa
veesee voisi olla värit toisin päin, ei aina perinteistä punaista.