Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyvän tilin tekivät FIMin rahanpesijä ja muut...
06.02.2007 |
Aika lista uusia euromiljonäärejä Hesarissa (esim), noin 1,5 milj eurosta ylöspäin jopa sataan milj euroon.
Paljonkos se verottaja veikään noista rahoista% ?
Kommentit (2)
muutakin kuin seiskaa niin tiedät enemmän ;-DDD
Vierailija:
Mihis " totuuteen" tuo viisaus perustuu?
Lisätuloveroprossan mukaan maksavat eli 60% kuvittelisin, jos siis käteen nuo rahat nyt saavat, eikä niitä rahastoida jonnekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mihis " totuuteen" tuo viisaus perustuu?
Lisätuloveroprossan mukaan maksavat eli 60% kuvittelisin, jos siis käteen nuo rahat nyt saavat, eikä niitä rahastoida jonnekin.