Mun pitäisi päästä erään talon kellaritiloihin
Onko ehdotuksia miten tuo voisi onnistua? Älkää ehdottako murtautumista tai muuta rikollista.
Kommentit (40)
Poliisin kanssa onnistuu helposti. Oletan, että haet sieltä arvokasta omaisuutta, joka kuuluu sinulle.
Avaimella meidän kellariin ainaki pääsee
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää sinne päästä?
Siellä on mun omaisuutta.
Ap
Omakotitalossa vähän erilainen lähestymistapa varmaan kuin kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalossa vähän erilainen lähestymistapa varmaan kuin kerrostalossa.
Kerrostalosta kyse tässä.
Ap
Jos olet laillisella asialla, niin pyydä huoltoyhtiötä avaamaan ovi. Mutta jos olisit laillisella asialla, niin tietäisit tämän jo.
Soitat talonmiehen ,
Ole kiltti ihminen vaihtele tarinasi
Jos on trafikiikki koita kysyä naapurista jos niil avain jos sun JoKu juttu esim Eläimen passi Kissa karkaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kenen hallussa ne on? Entisen puolison vai varkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet laillisella asialla, niin pyydä huoltoyhtiötä avaamaan ovi. Mutta jos olisit laillisella asialla, niin tietäisit tämän jo.
Tuskinpa huoltoyhtiö avaa ovea ihmiselle, joka ei asu kyseisessä talossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Soitat talonmiehen ,
Ole kiltti ihminen vaihtele tarinasi
Jos on trafikiikki koita kysyä naapurista jos niil avain jos sun JoKu juttu esim Eläimen passi Kissa karkaaaaaa
Talonmies avaa oven vain sellaisille, jotka ovat talossa kirjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi omaisuuttasi on tilassa, johon sinulla ei ole pääsyä?
Ota mukaan reppu tai muu laukku ja mene seisoskelemaan sen oven läheisyyteen, joka sinun pitäisi saada auki. Kaivele kassia kuin etsisit sieltä avaimia, jos joku ihminen tulee näköpiiriin. Ehkä pääset samalla oven avauksella sisään. Ongelma on vaan siinä, että välttämättä joka päivä ei kellariin ole menijöitä. Lisäksi, jos teet jonkun rikoksen, niin ei ehkä kannattaisi näyttäytyä kenellekään.
Jos siellä on omaa omaisuutta, niin tietänet itsem keneltä voit pyytää avainta lainaksi. Oletko muuttanut pois ko. talosata ja romppeita jäänyt varastoon vai mistä kyse. Hiukan epäilyttävältä kuulostaa.
Oletko hukannut avaimesi? Soitto huoltoyhtiöön, niin maksusta tulevat avaamaan oven. Tosin sinne häkkivarastoon tarvitset myös avaimen.
Jos tosiaan olet hakemassa omaisuuttasi niin voi olla että joku toinen on asiasta eri míeltä ja tarvitset poliisin apua.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Avaimella meidän kellariin ainaki pääsee
Mulla ei ole muuta avainta kuin häkkikomeron avain. En pääse siis rappuun enkä kellariin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi omaisuuttasi on tilassa, johon sinulla ei ole pääsyä?
Koska eksäni otti kellarikomeroon mun tavaroita säilytykseen ja unohti sitten ilmoittaa, että muuttaa pois kyseisestä asunnosta ja tavarat jäivät sinne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Otat yhteyttä taloyhtiön isännöitsijään ja / tai huoltoyhtiöön jos pystyt luotettavasti osoittamaan, että siellä kellarissa oleva omaisuus on sinun.
Mutta nyt heräsi kysymys, miten sinun omaisuuttasi on kellarissa, johon sinulla ei ole pääsyä?
Minulla avain tallessa,
Nou hätä. Kaikki tyhjänä
ennen Savosta lähtöä. E
Menet norkoilemaan sinne kellarin ovelle niin pitkäksi aikaa, että joku asukas on menossa sinne ja menet samalla ovenavauksella.