Lue keskustelun säännöt.
Argh, salkkari" tähdet" on nyt malleina hobbarinkuvastossa
11.04.2007 |
ja mua ainakin ärsytti niiden lärvät siellä ihan sairaasti...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Järkky näky, meinasi ruokahalu mennä kun aamiaisella selailin. Käsivarretkin kuin terminaalivaiheen syöpäpotilaalla.