Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moottorikelkkailu on haitallista ympäristölle

Vierailija
25.04.2007 |

100km kelkalla saastuttaa enemmän kuin uudemmalla henkilöautolla ajaminen Suomen päästä päähän ja takaisin. Ja EU vielä kustantaa kelkkareittejä virkistyskäyttöön. Ympäristöä se ei virkistä ainakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka en antais lupaa omille maille reittiä tehdä, niin naapuri voi antaa luvan, jolloin kelkkareitti menee 50 metriä meidän talosta, ja talvella meteli on aivan jatkuvaa. Järkkyä.

Vierailija
2/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan kohta tiukat päästörajoitukset ja moottoriajoneuvojen käyttö niin kalliiksi, että tuollaiset touhut loppuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma virkistyminen on ainoa millä on merkitystä, ja mitään muuta ei edes vaivauduta ajattelemaan. Saastukoot maapallo tai istukoot reitin varren asukkaan kuulosuojaimet päässä kotonaan. Mutta kunhan minä virkistyn.



Minä luen tähän samaan joukkoon moottoripyöräilijät. Sen verran monta kertaa ne on pärinällään herättänyt lapset päiväunilta, että hirttää voisin jokaisen...

Vierailija
4/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä autokin, vähän enemmänkin. Kelkat on ihan ok siellä missä niitä oikeasti tarvitaan, mutta tuo huvittelun takia aiheutettu meteli ja saaste ei mene jakeluun täälläkään...



Olen kelkalla ajanut itsekin ihan sen takia että oppisin ymmärtämään miksi niillä ajellaan mutta se meteli ja haju tappaa kaiken nautinnon luonnossa olemisesta.

Vierailija
5/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensan kulutus ainakin on yleensä paljon vähäisempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi