Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia koulutarvikkeita te AIKUISET ostatte itsellenne?

Vierailija
23.07.2015 |

Kiinnostaisi. :D Mitä kaikkea ja minkälaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en tarvitse mitään, mutta silti tykkään ostaa koululaisten kanssa lyijytäytekyniä, ohut kärkisiä tusseja ja tuolta löytyy myös pitkä rivi geelitusseja ja ihanan värisiä puuvärikyniä. :) Lapset ne jossakin vaiheessa siirtävät itselleen, mutta siihen saakka niillä on mukava leikkiä ja piirustella. Ja ikää minulla on 41 vuotta. :)

Vierailija
2/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi penaali, lyijykyniä missä joku hassu kumipää, viivoin mikä on kuvioitu, kaikkea hauskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita vihkoja ja hienon kalenterin aina uutta lukuvuotta varten. Olen 39-vuotias (uudelleenkouluttautuja).

Vierailija
4/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penispumpun ja norsun kärsällä varustetut alushousut.

Vierailija
5/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäitä kuitukärkikyniä (?) ja söpöjä ruutuvihkoja :) ja sellainen pieni kalenteri!
Olen 21-vuotias yliopistossa opiskelija, muistiinpanojen kynällä kirjoittaminen on mielestäni kivempaa kuin läppärille/tabletille kirjoittaminen.

Vierailija
6/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kuulakärkikyniä, lukuvuosikalenteri ja muistivihkoja. Olen 25-vuotias ja opiskelen yliopistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan