Lue keskustelun säännöt.
viisaudenhammas poistettu eilen.
11.07.2015 |
Yläviisuri poistettiin vetämällä eilen.
Kuinka kauan kestää, että se hyytymä jämähtää kunnolla hampaan jättämään koloon?
Hammaslääkäri kehoitti olemaan eilisen päivän syömättä, mutta en ole vieläkään uskaltanut syödä oikeaa ruokaa.
Nektariinin yritin äsken syödä toisella puolella, mutta nyt tuntuu että joku kuorenpalanen jumittui sinne tyhjään koloon.
Verta ei ole enää tänään tihkuttanut, eikä pahemmin ole särkyäkään, olen kyllä heti pienenkin jomotuksen tuntuessa vedellyt Buranaa.
Uskallanko esim jo huomenna mennä salille? Parin päivän liikuntakieltoa suosittelivat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sulla on selkeet säännöt jotka lääkäri on antanut ja haluut meiltä vielä varmistuksen?