Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tanaan meinaan olla ainakin 3 tuntia ulkona. lahden tasta tohon joelle hiihtamaan ensin. aurinko paistaa ja halkoinen lumi hohtaa

Vierailija
25.02.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei kiinnosta mäkihypyt ja hiihtokisat pätkääkään. mäkihyppy vielä menettelee mutta toi hiihto menetti kasvonsa Lahdessa,evvk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi