Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten vispipuuro tehdään?
Kommentit (3)
Keitä ensin puolukoita jonkin aikaa, lisää sokeri ja sekoita mannasuurimot joukkoon vatkaten. Anna hautua hiljaisella lämmöllä esim. 15 min. Jäähdytä ja vatkaa. (Lisään usein muutaman desin maitoa vatkausvaiheessa) Kevyttä ja hyvää!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta vastaavasti myös enemmän sokeria. Maitoa sotken mukaan vasta syödessä.
Alue: Aihe vapaa
tarvitset puolukoita, sokeria, mannaryynejä ja vettä ja vähän suolaa. Ja vispilän ja muutaman minuutin aikaa :)