Lue keskustelun säännöt.
Helena Lindgren laulaa, kertokaa mielipiteenne
06.03.2009 |
Helena Lindgrenia on paljon kyllä nähty, mutta harva on varmaankaan kuullut hänen laulavan nuottiakaan. No tässä olisi nyt sitä laulantaa, kertokaa, mitä tykkäätte :)
Ranskalaiset korot
http://plaza.fi/kaista/kaista-tv/helena-lindgren-keikalla-helsingissa
My Heart Belongs to Daddy
Kommentit (4)
on Sika, Lindgrenin esittämänä. Siinä on jotain niin kauheaa, mitä ei voi laulamiseksi edes kutsua...iiik!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan jees, en nyt hirveesti diggaa, mut ainakin parempi kun joku Ari Koivunen tai Antti Tuisku.
on Sika, Lindgrenin esittämänä. Siinä on jotain niin kauheaa, mitä ei voi laulamiseksi edes kutsua...iiik!!
Esiintyy pääasiassa silloin tällöin firmojen tilaisuuksissa ja joskus joitain ravintolakeikkoja. Ei ole omia konserttisaliesiintymisiä, ei mitään isompaa.