Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mikä on ennätyksesi, montako PULLAA olet syönyt päivässä?

Vierailija
18.03.2009 |

Leivoin tänään pitkästä aikaa tuoreita voisilmäpullia ja popsin niitä päivän mittaa.. järkytyksekseni huomasin syöneeni 6 pullaa kahvin tai maidon kanssa ja kello on vasta 14.00 :O!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisilmäpullia syön korkeintaan yhden.

Vierailija
2/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisilmäpullista en edes tykkää, enkä pullasta kyllä ylipäätään. Tosi harvoin syön pullaa, ehkä kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi heti uunista tullessa ja loput viisi illan aikana : )

Vierailija
4/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pullahiiri

Vierailija
5/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan minäkin syönyt kymmenisen pullaa leipomispäivänä tuoreeltaan. En tosin ole ikinä laskenut kuinka monta tuli popsittua, kyllä se mitta tulee täyteen jossain vaiheessa. Leipomispäiviä kuitenkin aika harvoin vai mitä?

Vierailija
6/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ne oli, joten ei pitäisi murehtia.. Varsinkaan, kun yleensä syödään melko terveellisesti :)

Kiva tietää, että löytyy muitakin pullahiiriä.. Huolestutti, kun ensimmäiset vastaukset oli yhtä tai kahta pullaa :)



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä