Lastenvaateliikkeet Jumbossa. Eikö siellä todellaakaan ole kuin
Kommentit (24)
nyt ainakin ovat. Onhan siellä muitakin kauppoja josta löytää lastenvaatteita.
Olin kuvitellut, että sieltä löytyisi kunnon lastevaateliikkeitä :(
Jumbosta löytyy lastenvaatteita J&J:n lisäksi Exitistä, Zarasta, Stockalta, LIndexiltä, Kapp Ahl:sta, H&M:ltä sekä Punavuoren peikosta.
Aina jotain tarttuu mukaan, vaikkei tarttisi...
En mitään ruotsalaisketjujen retkuja. Hitto kun harmittaa.
Pitää kai lähteä Helsingin keskustaan mutta minne siellä kun Pompiita ei enää ole?
joista saa kivoja lastenvaatteita.
Exitin vaatteita kovin laadukkaina. Eikö Jesper & Juniorissa ole maailman tylsimmät vaatteet? Kerran olen tainnut ppiketa, joskus vuosia sitten.
Benettonillakin on niitä iänikuisia timanttihilepuseroita.
Sori jos kuulostan ronkelilta mutta olin kuvitellut pääseväni kunnolla ostoksille.
No, säästyypä rahat ;)
Pitää kai lähteä Helsingin keskustaan mutta minne siellä kun Pompiita ei enää ole?
Eihän se sieltä ole minnekään hävinnyt? Siellä se oli vielä eilen ainakin.
Muuttunut lastenkenkäliikkeeksi. ap
nauran täällä sun kenzoille...
Aina olen miettinyt kuka ääliö niitä ostaa, mutta löytypähän taas yksi!
kun ei muualla juurikaan käydä. Hyvin ovat toimineet ja lapset iha onnellisia.:)
Kaikilla kauniita lastenvaatteita.
Maailma on merkkejä pullollaan mutta on se nyt prkele, ettei edes näitä saa Suomesta enää.
En kestä mitään "muumipaitoja" !!!!!
Mitään muutahan ei ilmeisesti löydy kuin MeToo, Catmini, Kenzo, DKNY ja Muumi. Voi hahahaa.... jesperJuniorissa on kuules likka ihan kauniita vaatteita ilman mitään Spiderman tai Muumi-kuoseja. Samoin esmes Po.pilla ja HYVÄLAATUISIA.
Maailma on merkkejä pullollaan mutta on se nyt prkele, ettei edes näitä saa Suomesta enää.
VOI EI!!!
JA YÖKS!!
M i s s ä o v a t K A U N I I T L A S T E N V A A T T E E T ???
K A U N I I T ! ! !
E I T Y L S Ä T J A R U M A T
E I K Ä
H U O N O L A A T U I S E T ! ! ! !
70 euron aikuisten muotia jäljittelevän merkkipaidan joka päällä ei voi edes syödä kun pitää pelätä ettei tipu ketsuppia siihen...?
Mitään muutahan ei ilmeisesti löydy kuin MeToo, Catmini, Kenzo, DKNY ja Muumi. Voi hahahaa.... jesperJuniorissa on kuules likka ihan kauniita vaatteita ilman mitään Spiderman tai Muumi-kuoseja. Samoin esmes Po.pilla ja HYVÄLAATUISIA.
Yrjöääkö ap niistä printeistä ja kuoseista?
mielelläni otan vastaan.
Lähden tästä googlettamaan Punavuoren Peikkoa (Onko Prsiscillan??? vai mikä nyt onkaan, joku sinne päin)
Ainakaan Jumbon sivuilta ei siiitä löytynyt mitään tietoa.
on vain niitä pinisiä ja punaisia, täällä Suomessa. Ruotsissa on paljon enemmän valikoimaa, jopa minä löysin sieltä kivoja ja värikkäitä vaatteita, vaikken muuten niin P.O.P:n vaatteista pidä, ainakaan niistä sinisistä ja punaisista.
Ap, ainoaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä nettikaupat...
Flamingon myymälä on Suomen suurin Po.p myymälä ja siellä on KOKO VALIKOIMA ainoana liikkeenä Suomessa. Ja siis todellakin muitakin värejä kuin sinistä ja punaista.
Älkää hyvät ihmiset sanoko mitään asioista joista ette tiedä.
Ja se Punavuoren peikko on niinkin vaikean linkin takana kuin www.punavuorenpeikko.fi
jos haluaa ostaa jotain laadukasta??
Jumbossa ei ole ainuttakaan kunnollista lastenvaateliikettä. PÖH!