Lue keskustelun säännöt.
Aloin leipomaan kukkosia!
27.02.2009 |
...ekaa kertaa elämässä... Toivottavasti onnistuu! mummoni niitä aikoinaan teki ja oli aivan ihania :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyselee turkulainen, joka ei ikinä ole kuullutkaan moisista. Karjalanpiirakan tapaisia? Kukkonen ei sano kyllä yhtään mitään!