Mikä on sun lempituoksu?
https://www.city.fi/viihde/luulitko-tuoksumieltymyksia-kulttuurikysymyk…
En voi käsittää tällaista tulosta :D
Mä olen sitten varmaan jotenkin outo, kun en voi sietää vaniljan tuoksua... tulee mieleen baari-illat joskus nuorena, ja oksennus tulee suuhun...
Kommentit (16)
Vanilja on minusta huonetuoksu, kuten keittiössä ruoanlaiton yhteydessä tai jossain tuoksukynttilässä. Mahdollisesti jossain pesuaineessa. Mutta ei parfyymissä. Parfyymissä minulla on tuoksuna usein jasmiinia. Joskus 80- tai 90-luvulla käytettiin paljon vaniljantuoksuisia hajuvesiä.
Jos olisit lukenut sen jutun ajatuksella, niin sun ei tarvitsisi asiaa ihmetellä.
Oi että! Minulla on monta. Aromikas tuoksu kun avaat uuden kahvipaketin, tuoreen leivän tuoksu sekä tietystu vanilja.
Vierailija kirjoitti:
Oi että! Minulla on monta. Aromikas tuoksu kun avaat uuden kahvipaketin, tuoreen leivän tuoksu sekä tietystu vanilja.
Kahvia ja leipää ei taida kuitenkaan olla parfyymissa. Mutta ihania tuoksuja kuitenkin.
Vasta leikattu nurmikko, hankaan sitä aina kainaloihin
Basilika tuoksuu keittiössä ihanalta. Ja luonnossa sireeni. Kädet tuoksuvat paremmalta kuin mikään parfyymi, jos on käsitellyt sitruunaa ja basilikaa.
Täällä toinen, joka ei voi sietää vanilijan tuoksua.
Linnanmäen vuoristoradan tuoksu, ruusujen tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että! Minulla on monta. Aromikas tuoksu kun avaat uuden kahvipaketin, tuoreen leivän tuoksu sekä tietystu vanilja.
Kahvia ja leipää ei taida kuitenkaan olla parfyymissa. Mutta ihania tuoksuja kuitenkin.
On vaikka kuinka monessa, ja keksin tuoksuja myös. Esim. Xerjoffin Italica tuoksuu hieman myrkytetyltä keksiltä ja YSL:n Black Opiumissa kahvi. Aroma Karelian Karjalan tuoksussa tuoksuu leipä.
https://www.fragrantica.com/perfume/Aroma-Karelia/Karjalan-tuoksu-76223…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että! Minulla on monta. Aromikas tuoksu kun avaat uuden kahvipaketin, tuoreen leivän tuoksu sekä tietystu vanilja.
Kahvia ja leipää ei taida kuitenkaan olla parfyymissa. Mutta ihania tuoksuja kuitenkin.
On vaikka kuinka monessa, ja keksin tuoksuja myös. Esim. Xerjoffin Italica tuoksuu hieman myrkytetyltä keksiltä ja YSL:n Black Opiumissa kahvi. Aroma Karelian Karjalan tuoksussa tuoksuu leipä.
https://www.fragrantica.com/perfume/Aroma-Karelia/Karjalan-tuoksu-76223…
Oli pakko tarkistaa tuo "karjala tuoksu" No tietenkin, kirjoitukset ja muut venäjäksi pulloissakin. Sellaista "karjalaa" taas ;)
Nämä:
Kahvi
Vastaleikattu burnikko
Trimmeröity heinä
Kuivunut heinä
Sateen jälkeinen tuoksu
Raikkaat petivaatteet, matot yms.
Mansikka ja metsämansikka
Vierailija kirjoitti:
Nämä:
Kahvi
Vastaleikattu burnikko
Trimmeröity heinä
Kuivunut heinä
Sateen jälkeinen tuoksu
Raikkaat petivaatteet, matot yms.
Mansikka ja metsämansikka
Siis vastaleikattu nurmikko ei burnikko :D
Vierailija kirjoitti:
Basilika tuoksuu keittiössä ihanalta. Ja luonnossa sireeni. Kädet tuoksuvat paremmalta kuin mikään parfyymi, jos on käsitellyt sitruunaa ja basilikaa.
Basilika haisee mun nenään ihan kissankuselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä:
Kahvi
Vastaleikattu burnikko
Trimmeröity heinä
Kuivunut heinä
Sateen jälkeinen tuoksu
Raikkaat petivaatteet, matot yms.
Mansikka ja metsämansikka
Siis vastaleikattu nurmikko ei burnikko :D
Minusta burnikko tuoksuu paljon paremmalle kuin nurmikko.
Tuore tupakan tuoksu. Sikaari vielä parempi.