Lue keskustelun säännöt.
Miten tehdään " läskisoossia" ?
13.01.2006 |
lihat ruskistetaan ja laitetaan kattilaan. sipulia ja pippuria. mitä muuta?
jauhoja jonnekin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
½ kg sianlihaa
sipulia
1 dl vehnäjauhoja
1 l vettä tai lihalientä
suolaa
maustepippuria
Suikaloi lihat pieneksi ja hienonna sipuli.
Ruskista lihat ja lisää jauhot.
Ruskista myös jauhot.
Lisää sipuli ja kääntele hetken aikaa.
Lisää neste ja hauduta mielellään ainakin tunnin ajan.