Lue keskustelun säännöt.
Minne minun pitäisi ottaa yhteyttä
23.12.2005 |
Aloin tarkastelemaan käsivarressani olevaa luomea, ja se on viimeisen puolenvuoden aikana kasvanut ja muuttanut väriään. Elikkä jonnekin sitä pitäisi varmaan lähteä näyttämään, mutta minne? Osaako tavallinen terveyskeskuksen omalääkäri sanoa juuta taikka jaata asiaan?
Kommentit (2)
Monet tk-lääkärit poistaa luomia itsekin, ei siinä ihotautilääkäriä tarvita. Ja ne luomet tutkitaan aina pahanlaatuisuuden varalta, vaikka eivät pahalta näytäisikään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joulun jälkeen siis suuntaan tk:lle. Toivottavasti ei ole mitään ihmeellistä...