Lue keskustelun säännöt.
Voi tota miestä!!!
30.12.2005 |
Osti mulle joululahjaksi ihanan oloasun, mutta kokoa 38! Oon ollut sen kokoinen viimeksi vuonna 2000, aikaan ennen lapsia. Nykyinen kokoni on jo 44 - eikö ne miehet huomaa sitten mitään ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikö se nyt huomannut, että mamman ahteri on kuin seitsemän leivän uuni nykyään.