Lue keskustelun säännöt.
Sain tarpeekseni!
11.01.2006 |
Viime yönä sain tarpeekseni ukosta ja pakkasin vaatteita ja otin kissat kainaloon ja painuin porukoille. Nyt mies soittelee että on aivan rikki eikä halua elää. Ois miettiny aikasemmin miten minua kohtelee. Kärsikööt paska nyt yksin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla