Lue keskustelun säännöt.
Kattelin tossa lasteni vauvakuvia... ov
22.12.2005 |
Ei voi mitään, mutta esikoiseni oli kaikkien aikojen södein vauva. Vaarallista tollanen kuvien kattelu, alkaa tekee mieli uutta vauvaa. :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen myös käynyt kurkkimassa pieneksi jääneitä vauvanvaatteita vaatehuoneessa. Kohta varmaan alan jo hypistelemään niitä, mieheltä salaa tietysti.