Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattelin tossa lasteni vauvakuvia... ov

Vierailija
22.12.2005 |

Ei voi mitään, mutta esikoiseni oli kaikkien aikojen södein vauva. Vaarallista tollanen kuvien kattelu, alkaa tekee mieli uutta vauvaa. :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös käynyt kurkkimassa pieneksi jääneitä vauvanvaatteita vaatehuoneessa. Kohta varmaan alan jo hypistelemään niitä, mieheltä salaa tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi