Mitä ultria Kuopio tarjoaa?
Kommentit (7)
Alkuraskauden (n.12-viikolla) vain.
ultra otetaan vatsan päältä. Katsotaan vain että sikiö löytyy,ja kaikki kädet ja jalat myös. Sekä mitataan sikiö ,että saadaan raskauden kestolle varmasti oikeat viikot.
Jösses,itsekkö pitää maksaa jos haluaa tietää onko vauva terve?
Sit joutuu menemään yksityiselle jos haluaa enemmän. tai jos on jotain hätänä tms. Itselläni raskausajan diabetes, jonka vuoksi kerran kuussa pääsi äitipolille ultraan. toki siitäkin piti maksaa poliklinikka maksu.
mut jos on epäilyksiä voi mennä sit punktioon. Miten menet punktioon jos et osaa edes epäillä mitään? ja tiedän,siltikin voi olla jotain vialla.
noita jotain verikokeita ottavat. Itse en käynyt niissäkään. jos niissä näkyy jotain poikkeavaa niin sitten tehdään enemmän tutkimuksia.
siis 1 ultra kuuluu n. vk. 10-13.