Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyksi?

Vierailija
16.02.2007 |

Olen käyttänyt taas reilun vuoden pillereitä ja alkaa tökkimään, en muista ottaa pilleriä ja sitten kun muistan, tulee oksennusreaktio.



Kierukkaa en halua, ajatus kammottava!

Ehkäisypiikkiä paikkakunnallamme ei saa

Vaahdot, kondomit yms, ei kiitos

Laastari, pysyykö hyvin paikallaan? aika kallishan tuokin on ja varsinkin jos tuppaa irtoilemaan.



Kiitoksia jos joku viitsisi vastata!



Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, ja kaikki vaihtoehdot on sulle yök, niin suosittelen selibaattia.

Vierailija
2/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku ei välttämättä ole täynnä. Selibaattia olemme harrastaneet ihan liikaakin, olisi kiva löytää mukava ehkäisykeino, mutta kuten huomasit, mikään ei kelpaa minulle.



t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on korvieni välissä etten voi ottaa kierukkaa tai kapselia, en voi edes tamponia käyttää koska ajatus on etova.



Huoh, miksi pitää olla näin vaikea ihminen _tässä_ asiassa!



t:ap

Vierailija
4/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos kuulosti ilkeältä, ei ollut sinällään tarkoitus. Tämän kotimamman järki vain ei riitä keksimään muita konsteja. Täällä päässä vain mietin, että kun joskus saiskin ukoltansa=)

Vierailija
5/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites oikeasti olisi miehen sterilisaatio? Kyselin siitä neuvolasta, ja sanottiin, että se on miehelle helppo tehdä ja purkukin helpompaa kuin naisen operaatiossa.

Vierailija
6/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettielämäähän tämä :D



t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kondomista jo yksi " iloinen" vahinko tuolla olohuoneessa ;)



t:ap

Vierailija
8/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muista ottaa pillereitä niin laastari tai ehkäisyrengas voisi käydä. Näissä hormonimäärät melko pieniä ja hormoni imeytyy tasaisesti, joten sivuvaikutuksia yleensä vähemmän. Toki joillekin ei käy nämäkään. En laittaisi kapselia ihon alle kokeilematta ensin minipillereitä. Kapselin ehkäisyteho perustuu samaan kuin minipillerit. Minipillereistä tulee monille tiputtelua, kuukautisten heittoa, osalla jää vuodot kokonaan pois. Etkä voi tietää mihin ryhmään kuulut ennen kuin kokeilet. Tylsää sitten otattaa kapseleita pois muutaman kk kuluttua, jos ne ei sovikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan