Lue keskustelun säännöt.
Onko olemassa yläasteikäisiä joilla ei ole
10.04.2015 |
älykännykkää tai omaa tietokonetta? Miten on koulussa suhtauduttu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Välillä on ongelmaa, jos opettaja esim. pyytää tekemään taustatyötä jostain seuraavalla tunnilla käsiteltävästä aiheesta. ''Onhan kirjastossa tietokoneita'', niin on, mutta lähin kirjasto kotoa on 35km päässä ja bussit kulkee kotoa n.2krt/pv. Kiva asua keskellä ei-mitään.
Nyt palstailen, koska oon koulussa ja kaveri jako netin. Älypuhelin on, mutta nettiä ei.
t. teini