Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa yläasteikäisiä joilla ei ole

Vierailija
10.04.2015 |

älykännykkää tai omaa tietokonetta? Miten on koulussa suhtauduttu?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ongelmaa, jos opettaja esim. pyytää tekemään taustatyötä jostain seuraavalla tunnilla käsiteltävästä aiheesta. ''Onhan kirjastossa tietokoneita'', niin on, mutta lähin kirjasto kotoa on 35km päässä ja bussit kulkee kotoa n.2krt/pv. Kiva asua keskellä ei-mitään.

Nyt palstailen, koska oon koulussa ja kaveri jako netin. Älypuhelin on, mutta nettiä ei.

t. teini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän