Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset keskustelut mielestänne pitää poistaa?

Vierailija
08.01.2015 |

Minusta vain sellauset, joissa kerrotaan yksityishenkilöstä nimeltä ja sellaiset, joissa kehotetaan rikolliseen toimintaan. Tietty myös mainokset ja myynti-ilmoitukset pitää poistaa.
Muuten tykkään lukea keikenlaisia mielipiteitä. Entä te?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttujen taso on sellainen että kaikki keskustelut voisi poistaa :P 

Vierailija
2/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kurjaa, jos koko ketju poistetaan yhden tai kahden viestin takia. Eikös niitä paria viestiä voi vaan poistaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:48"]

Minusta vain sellauset, joissa kerrotaan yksityishenkilöstä nimeltä ja sellaiset, joissa kehotetaan rikolliseen toimintaan.

[/quote]

Eli näitä pedofiiliketjuja ei mielestäsi saisi poistaa? Eli mitä se yksi sekopää/provo tehtaili öisin, niissä ei ollut mitään rikokseen viittaavaa, hän vain kertoili 2v pikkupöksyjen haisteluista yms.

Vierailija
4/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellaiset KOMMENTIT voitaisiin poistaa joissa kiroillaan ja huoritellaan, puhutaan pervoja alaikäisistä...ja jo oikeastaan ylipäätään kaikki pervoilut. Mutta kummeksun kyllä kovin, että asiallisia mielipiteitä poistetaan, esim nämä "Ranska keskustelut". En vaan jaksa millään ymmärtää miksi niitä poistetaan. OK, myönnän että niissäkin on mainittu että "kaikki muslimit on V..un eläimiä" jne ja ne saisi poistaa mutta että poistetaan aivan asialliset kommentit, kuten emme halua muslimeja Suomeen tai että tuomitsee nuo teot jne. Nuo on täysin asiallisia kommentteja!

Vierailija
5/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken ne pedofiilikeskustelut juuri sellaiseksi rikolliseksi ja poistettavaksi. Ihan samoin kuin laskisin rikolliseksi ketjun, jossa joku kertoisi harjoittelevansa ampumista jonkun nimetyn poliitikon naamakuvaan tms.

Vierailija
6/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 siis ap

Vierailija
7/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mä kirjotin sen eilisen "olen 15-vuotias tyttö, kyselkää mitä mieleen tulee" ja se poistettiin ja lisäksi mun ip blokattiin!!! Siis mitä HELVETTIÄ mä tein väärin?!?!

Vierailija
8/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:59"]

Lasken ne pedofiilikeskustelut juuri sellaiseksi rikolliseksi ja poistettavaksi.tms.

[/quote]

Niin sinä lasket ne vaikka niissä ei olisi mitään rikollista. Kaikkien muslimien nimeämisen murhaajiksi jotkut voi laskea ihan yhtä rikolliseksi kun sinä 2v pikkupöksyjen haistelun.

Vierailija
9/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:03"]

Joo siis mä kirjotin sen eilisen "olen 15-vuotias tyttö, kyselkää mitä mieleen tulee" ja se poistettiin ja lisäksi mun ip blokattiin!!! Siis mitä HELVETTIÄ mä tein väärin?!?!

[/quote]

Olisit kirjoittanut "olen 18-vuotias tyttö, kyselkää mitä mieleen tulee" niin ei olisi poistettu. Olet alaikäinen sen teit väärin.

Vierailija
10/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsen housujen haistelu on rikollisen teon unelmointia ja ei ole hyvä puhua positiiviseen sävyyn rikollisen unelmoinnista.
(Sitäpaitsi tuommoinen on varmaan 99,9 prosentin mielestä yököttävää. Voishan sen ajatella niin, että kiinnostaa tietää, mitä pedofiilin päässä liikkuu, mutten vaan ilkene llukea tuollaista. )

Vierailija
11/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti vai :O eiks täällä saa olla alaikäset?

Vierailija
12/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:11"]

Oikeesti vai :O eiks täällä saa olla alaikäset?

[/quote]

Kysy moderaatoreilta.

Ainakaan sellaisi ketjuja ei sallita jossa 15v tytöltä, aikuiset miehet kyselee tisseistä ja pillukarvojen määrästä.

Vierailija
13/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:03"]Joo siis mä kirjotin sen eilisen "olen 15-vuotias tyttö, kyselkää mitä mieleen tulee" ja se poistettiin ja lisäksi mun ip blokattiin!!! Siis mitä HELVETTIÄ mä tein väärin?!?!
[/quote]

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
14/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: niin siis kukaanhan ei kysellyt sellaista. Ketju poistettiin, vaikka siellä oli vasta pari ihan asiallista kysymystä. :(

Vierailija
15/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: puhu vaan omasta puolestas. Sinne tuli kyllä koko ajan lisää kysymyksiä eli joitakin kiinnostaa.

Vierailija
16/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mä en oo alottanu tätä ketjua. :D
-se 15v tyttö

Vierailija
17/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakinvtykkäsin siitä 12-vuotiaan tytön ketjusta, kunnes jotkut inhottavat aikuiset sen pilasivat.

Vierailija
18/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä, wttä av:n keskusteluja rajoittaisi vain Suomen sananvapauslaki, ei mikään muu. Eli se olisi vaan kriteerinä.

Vierailija
19/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun 15- vuotiaankin ketju kiinnostaisi. Ihan siksi, kun itsellänikin on teinityttö.

Vierailija
20/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:33"]

Minusta olisi hyvä, wttä av:n keskusteluja rajoittaisi vain Suomen sananvapauslaki, ei mikään muu. Eli se olisi vaan kriteerinä.

[/quote]

Samaa mieltä ja lisäyksenä se, että kaikki kirjoittaisivat omalla nimellä. Keskustelu pysyisi asiallisena ja pahimmat huutelijat poissa.