Onko normaalia että puoliso lukee toisen tekstiviestit?
Tai kumppani tai miten vain. Olen vähän aikaa seurustellut yhden naisen kanssa ja hän haluaa lukea tekstiviestini, whatsapp-viestini.. Enkä ole kyllä antanut mitään aihetta epäillä mistään! Tekeekö muutkin tätä vai onko ihan sekopää?
Kommentit (5)
Kai sitä suurinosa Jossain rinnalla harrastaa. Mutta mielestäni se että katsoo toisen viestejä salaa, ei ole hyväksyttävää..
Aina kun saan tekstarin, mies ryntää heti puhelimelleni lukemaan sen. Ei haittaa, pyydän lukemaan ääneen.
No on! Ei tulis mieleenkään koskea miehen puhelimeen. Miks pitäis.
Tai sitten hän on vain utelias ja haluaa tietää, millaisia keskusteluja käyt kavereittesi kanssa, millaisissa piireissä liikut jne. Mutta mielestäni voit aivan hyvin selittää, mikäli et halua jakaa kaikkia ihmissuhteitasi toisen kanssa. Kysy häneltä.
On.