Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että puoliso lukee toisen tekstiviestit?

Vierailija
11.01.2015 |

Tai kumppani tai miten vain. Olen vähän aikaa seurustellut yhden naisen kanssa ja hän haluaa lukea tekstiviestini, whatsapp-viestini.. Enkä ole kyllä antanut mitään aihetta epäillä mistään! Tekeekö muutkin tätä vai onko ihan sekopää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä suurinosa Jossain rinnalla harrastaa. Mutta mielestäni se että katsoo toisen viestejä salaa, ei ole hyväksyttävää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun saan tekstarin, mies ryntää heti puhelimelleni lukemaan sen. Ei haittaa, pyydän lukemaan ääneen.

Vierailija
4/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! Ei tulis mieleenkään koskea miehen puhelimeen. Miks pitäis.

Vierailija
5/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on vain utelias ja haluaa tietää, millaisia keskusteluja käyt kavereittesi kanssa, millaisissa piireissä liikut jne. Mutta mielestäni voit aivan hyvin selittää, mikäli et halua jakaa kaikkia ihmissuhteitasi toisen kanssa. Kysy häneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän