Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Keskenmenosta tietävät ?
04.02.2013 |
Olin rv 5+2 raskaana, kun sain keskenmenon, torstaina. Vuoto oli ensimmäisenä päivänä todella runsasta. Ja aamulla siteessä, oli pari isoa hyytymää ja tottakai paljon verta. Toisena päivänä vuoto alkoi jo hellittää, oli menkkojen kaltaista.
Lauantaina vuoto alkoi olla jo aika niukkaa, ja sunnuntaina sitä ei enään tullut ollenkaan.
Tänään kuitenkin vuoto alkoi uudestaan.
Onko normaalia ?
Mahtaakohan tämä vuoto kestää kovinkin kauan.. ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mulla vuoto on kestänyt noi 2 viikkoa. ota lääkäriin yhteyttä jos vuoto alkaa haisemaan