Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset katsoo minua halveksuen, kun kuljen tuolla kaupungilla keräämässä pulloja ja tölkkejä roskiksesta kuluneen näköisissä vaatteissa.

Vierailija
22.03.2026 |

Ihmiset katsoo minua halveksuen, kun kuljen tuolla kaupungilla keräämässä pulloja ja tölkkejä roskiksesta kuluneen näköisissä vaatteissa. Ihan hyvä vaan, kun eivät tiedä paljon minulla on tileillä ja rahastoissa oikeasti rahaa ; )

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kiviäkin 🥱

Vierailija
2/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun keräät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko? 2,85 e??

Vierailija
4/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen rahanarvoinen neuvo vaurastumisessa on olla ostamatta kaiken maailman vaurastumisneuvojien kirjoja. Niiden ostaminen vaurastuttaa vain näiden kirjojen myyjiä. 

ap

Vierailija
5/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katso halveksuen, enemmänkin pienellä säälillä että on joutunut sellaiseen tilanteeseen. Toki jos sulla kerran on rahaa, niin hieman epäreilua viedä näitä pulloja muilta joille ne oikeasti tuo lisäarvoa.

Vierailija
6/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso. Fiksuahan niitä on kerätä. Itsekin olen joskus auton pysäyttänyt kun olen nähnyt pulloja tien vieressä. Kyytiin otan.

Vierailija
7/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät katso. Sinä et vaan kiinnosta yhtään ketään.

Vierailija
8/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kerää yks mummo käy kolme lenkkiä, hyvissä vaatteissa, eikä muuten haittaa mutta ällöttävän näköistä kun kerää ihmisten maahan heittämiä tupakan natsoja, no saa savut 

Vierailija
9/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en katso halveksuen, enemmänkin pienellä säälillä että on joutunut sellaiseen tilanteeseen. Toki jos sulla kerran on rahaa, niin hieman epäreilua viedä näitä pulloja muilta joille ne oikeasti tuo lisäarvoa.

Sijoitan pullo- ja tölkkirahat rahastoihin, eli niiden tuotoista aikanaan maksan veroja, jotka hyödyttävät myös huono-osaisia.

ap

Vierailija
10/10 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nostan kaduilta tölkkejä, palautuskuitit hyväntekeväisyyteen.

Mukavaa, että voi tukea muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi