Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaakaosta ihottumaa saava syödä

Vierailija
01.04.2010 |

valkosuklaata? kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että voi syödä, voi olla että ei...



Itse olen kaakaolle allerginen ja pystyn ihan pieniä määriä syömään valkosuklaata, isommasti en.

Vierailija
2/2 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosuklaata vaikka sai oireita tavallisesta suklaasta (oli allerginen "kaikelle"). Mutta se mille on allerginen on erittäin yksilöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi