Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIKAPIIKKI ootko ottanu/aiotko ottaa?

Vierailija
21.01.2010 |

Oon ottanu 7.12

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ottanu mitään muitakaan "ylimääräisiä" siis vapaaehtoisia rokotteita.

Vierailija
2/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ottanu mitään muitakaan "ylimääräisiä" siis vapaaehtoisia rokotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ottanu mitään muitakaan "ylimääräisiä" siis vapaaehtoisia rokotteita.

Vierailija
4/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saivat sen ennen joulua.

Vierailija
5/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ota kukaan muukaan perheestämme.

Vierailija
6/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin tänään! Sain samalla kun kävin lapsen kanssa neuvolassa. "Kaupan päälle" pistivät vielä jäykkäkouristus-piikin eli nyt on molemmat käsivarret vähän hellänä. Lapset saivat jo pari kk sitten, mies ei ole vielä ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos en ois ottanut ja sit sairastunut, niin en ois kehdannut kenellekään edes kertoa, etten ottanut ilmaista piikkiä koska luotin hyvään tuuriin.

Vierailija
8/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä tarjolla meidän kunnassa :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos en ois ottanut ja sit sairastunut, niin en ois kehdannut kenellekään edes kertoa, etten ottanut ilmaista piikkiä koska luotin hyvään tuuriin.

...on mun mielestä outo perustelu ottaa piikki.....

Vierailija
10/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan vastuuni epidemian taltuttamisessa. Rokotusten teho perustuu siihen että tarpeeksi moni ottaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ensi viikolla

Vierailija
12/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on koko perhe rokotettu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan vastuuni epidemian taltuttamisessa. Rokotusten teho perustuu siihen että tarpeeksi moni ottaa sen.

Vierailija
14/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ajatelkaas, kohta kaikki saksalaiset, ranskalaiset, puolalaiset, espanjalaiset jnejne kualee, kun eivät oo piikkiä hualineet. Onneks Suamessa säästyy nää rokotetut ja ehkä sit siivellä vähä muitakin. Täys kaaos kohta koko Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä sikajuttuja.

Vierailija
16/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää ole niin tietämätön, että ottaa täysin turhan myrkkysatsin itseensä?

Vierailija
17/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koko perhe sen jo sairasti.

Vierailija
18/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen piikin säilöntäaineelle ja terveyskeskuksessa eivät uskaltanet laittaa.

Vierailija
19/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja minä otettiin tiistaina. 17v ei ole ottanut eikä kuulemma ota. Minulla menee flunssat aina keuhkoputkiin ja muutenkin keuhkotutkimukset edessä, niin siksi otin. Mies otti seuran vuoksi. En tuosta teinin kieltäytymisestä huolissa, hän joka taudista helposti paranevaa sorttia

Vierailija
20/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikonu mieskään ottaa, eikä olla rokotettu lapsiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän