Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIKAPIIKKI ootko ottanu/aiotko ottaa?

Vierailija
21.01.2010 |

Oon ottanu 7.12

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ainoa joka ei vielä ole ottanut, mutta menee pian ottamaan. Ei se tauti ole minnekään hävinnyt, vaikka epidemia ei nyt tällä hetkellä jyllääkään, muistakaapa se!

Vierailija
22/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä mies, ja lapsetkin jäivät rokottamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset sai piikin, ehkä piikki ettei sairastuisi kun kukas sitten lapset hoitaisi? Mutta en yleensä sairastu mihinkään muuhunkaan flunssaan. Tällä seudun ei taideta kaikkia vielä rokottaakaan. Vaikka tuleekohan sitä tautia enää.

Vierailija
24/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä turhemmillekin myrkyille itseni ihan vapaaehtoisesti altistanut.. Tästä voi sentään olla jotain hyötyäkin, niin perheelleni kuin muillekin ihmisille.

Vierailija
25/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun terveitä aikuisia alettiin rokottaa meidän tk:ssa. Otin ihan vaan sen takia, että jos makaisin 2 viikkoa sängyn pohjalla,niin kuka hoitais lapset ja kodin, tekis ruuat jne. (Mies on reissutöissä.)

Vierailija
26/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan vastuuni epidemian taltuttamisessa. Rokotusten teho perustuu siihen että tarpeeksi moni ottaa sen.

Lapset saivat kaikki ajallaan marraskuussa, ja miehen kanssa kävimme heti ekana mahdollisena päivänä viime viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta espoossa ei vielä rokotettu terveitä aikuisia ;(

Vierailija
28/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ota. Eikä kukaan muukaan perheessä ole ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät vanhemmat nyt tammikuussa. Immunologiaan perehtyneenä ja aiheen parissa työskentelevänä ei olisi tullut mielenkään jättää väliin.

Vierailija
30/30 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kylläkin jo ottanut piikin, mut vieläkin mietin, et oliko fiksua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi