SIKAPIIKKI ootko ottanu/aiotko ottaa?
Kommentit (30)
...eikä mies, ja lapsetkin jäivät rokottamatta
lapset sai piikin, ehkä piikki ettei sairastuisi kun kukas sitten lapset hoitaisi? Mutta en yleensä sairastu mihinkään muuhunkaan flunssaan. Tällä seudun ei taideta kaikkia vielä rokottaakaan. Vaikka tuleekohan sitä tautia enää.
Olen minä turhemmillekin myrkyille itseni ihan vapaaehtoisesti altistanut.. Tästä voi sentään olla jotain hyötyäkin, niin perheelleni kuin muillekin ihmisille.
kun terveitä aikuisia alettiin rokottaa meidän tk:ssa. Otin ihan vaan sen takia, että jos makaisin 2 viikkoa sängyn pohjalla,niin kuka hoitais lapset ja kodin, tekis ruuat jne. (Mies on reissutöissä.)
Kannan vastuuni epidemian taltuttamisessa. Rokotusten teho perustuu siihen että tarpeeksi moni ottaa sen.
Lapset saivat kaikki ajallaan marraskuussa, ja miehen kanssa kävimme heti ekana mahdollisena päivänä viime viikolla.
mutta espoossa ei vielä rokotettu terveitä aikuisia ;(
enkä ota. Eikä kukaan muukaan perheessä ole ottanut.
Meidät vanhemmat nyt tammikuussa. Immunologiaan perehtyneenä ja aiheen parissa työskentelevänä ei olisi tullut mielenkään jättää väliin.
Mä olen kylläkin jo ottanut piikin, mut vieläkin mietin, et oliko fiksua?
mies ainoa joka ei vielä ole ottanut, mutta menee pian ottamaan. Ei se tauti ole minnekään hävinnyt, vaikka epidemia ei nyt tällä hetkellä jyllääkään, muistakaapa se!