Mitä jos kouluttautuisi kampaajaksi. Heiltä ei tässä tekoälymaailmassa työt lopu
Kommentit (29)
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Mutta sehän on kampaajan kannalta hyvä asia.
Ei kannata kun kalju on tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Tuosta kun otetaan verot ja kulut pois, jää kampaajalle noin 15 eur. Loput menee yhteiskunnan pohjattomiin taskuihin erilaisina maksuina. Mikä sinun mielestäsi olisi siis oikea hinta? Onko 15 eur ammattilaiselle palkkana liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ihmiset menettävät tekoälyn vuoksi työpaikkansa, ei kenellääkään ole enää varaa eikä toisaalta tarvettakaan kampaajaan vaan ollaan au naturel kuten kävi korona-aikanakin.
Siis meillä tekoälyn avulla rikastuneilla on rahaa aivan mielin määrin. En minä esim itse viitsisi avata lonkerotölkkiä, sitä varten minulla on palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Ei ole kohtuutonta. Jos käy kateeksi niinkoluttaudu itse ja tee halvemmalla.
Työttömillä ei ole varaa kampaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Mutta sehän on kampaajan kannalta hyvä asia.
Niin on apteekin tai yksityislääkärinkin kannalta hyvä asia kun niilläkin on kalliit hinnat. Silti niistä hinnoista valitetaan. Seuraavan kerran kun käytätte tai ostatte ylihintaan niin pomppikaa riemusta älkääkä valittako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Mutta sehän on kampaajan kannalta hyvä asia.
Niin on apteekin tai yksityislääkärinkin kannalta hyvä asia kun niilläkin on kalliit hinnat. Silti niistä hinnoista valitetaan. Seuraavan kerran kun käytätte tai ostatte ylihintaan niin pomppikaa riemusta älkääkä valittako.
Mutta eihän se ollut ketjun aihe. Vaan että kannattaako kouluttuautua kampaajaksi.
Nykyään kaikilla tuntuu olevan peruukki, joten ehkä niitä kannattaisi alkaa myydä/tehdä.
Maansiirtokoneiden kuljettajaksi ja liksa 3500 - 5000€, kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikilla tuntuu olevan peruukki, joten ehkä niitä kannattaisi alkaa myydä/tehdä.
99,99% ei ole peruukkia. 🤭
Ei nykynaiset kampaajalla käy. Kovin näyttää olevan kuontalo kuin kyntöruunalla
Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.
Lapset loppuu kun ihmiset eivät enää pariudu saati tee jälkikasvua
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaiset kampaajalla käy. Kovin näyttää olevan kuontalo kuin kyntöruunalla
Entä nämä miesten kuontalot ihan ministeri tasolla, Keskimunasarjan kuontalo ihan kamala. Edustus tehtävässä. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.
Purra leikkasi puolet pis varhaiskasvatuksesta, lasten pyykisestä hoidosta , kuntoutuksesta jne...tämä hallitus talloi lapsetkin, ei ainostatan vammaisia ja vanhuksia ym...
Mutta kun ihmiset menettävät tekoälyn vuoksi työpaikkansa, ei kenellääkään ole enää varaa eikä toisaalta tarvettakaan kampaajaan vaan ollaan au naturel kuten kävi korona-aikanakin.