Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos kouluttautuisi kampaajaksi. Heiltä ei tässä tekoälymaailmassa työt lopu

Vierailija
27.06.2026 |

Kannattaisikohan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ihmiset menettävät tekoälyn vuoksi työpaikkansa, ei kenellääkään ole enää varaa eikä toisaalta tarvettakaan kampaajaan vaan ollaan au naturel kuten kävi korona-aikanakin.

Vierailija
2/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos...

Vierailija
4/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä. 

Siis liikaa ylihinnoiteltuja.  Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä.  Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.

Vierailija
5/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä. 

Siis liikaa ylihinnoiteltuja.  Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä.  Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.

Mutta sehän on kampaajan kannalta hyvä asia. 

Vierailija
6/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kun kalju on tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä. 

Siis liikaa ylihinnoiteltuja.  Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä.  Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.

Tuosta kun otetaan verot ja kulut pois, jää kampaajalle noin 15 eur. Loput menee yhteiskunnan pohjattomiin taskuihin erilaisina maksuina. Mikä sinun mielestäsi olisi siis oikea hinta? Onko 15 eur ammattilaiselle palkkana liikaa?

Vierailija
8/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ihmiset menettävät tekoälyn vuoksi työpaikkansa, ei kenellääkään ole enää varaa eikä toisaalta tarvettakaan kampaajaan vaan ollaan au naturel kuten kävi korona-aikanakin.

Siis meillä tekoälyn avulla rikastuneilla on rahaa aivan mielin määrin. En minä esim itse viitsisi avata lonkerotölkkiä, sitä varten minulla on palvelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä. 

Siis liikaa ylihinnoiteltuja.  Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä.  Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.

Ei ole kohtuutonta.  Jos käy kateeksi niinkoluttaudu itse ja tee halvemmalla.  

Vierailija
10/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä ei ole varaa kampaajiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä. 

Siis liikaa ylihinnoiteltuja.  Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä.  Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.

Mutta sehän on kampaajan kannalta hyvä asia. 

Niin on apteekin tai yksityislääkärinkin kannalta hyvä asia kun niilläkin on kalliit hinnat. Silti niistä hinnoista valitetaan.  Seuraavan kerran kun käytätte tai ostatte ylihintaan niin pomppikaa riemusta älkääkä valittako.

Vierailija
12/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä. 

Siis liikaa ylihinnoiteltuja.  Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä.  Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.

Mutta sehän on kampaajan kannalta hyvä asia. 

Niin on apteekin tai yksityislääkärinkin kannalta hyvä asia kun niilläkin on kalliit hinnat. Silti niistä hinnoista valitetaan.  Seuraavan kerran kun käytätte tai ostatte ylihintaan niin pomppikaa riemusta älkääkä valittako.

Mutta eihän se ollut ketjun aihe. Vaan että kannattaako kouluttuautua kampaajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikilla tuntuu olevan peruukki, joten ehkä niitä kannattaisi alkaa myydä/tehdä.

Vierailija
14/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maansiirtokoneiden kuljettajaksi ja liksa 3500 - 5000€, kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikilla tuntuu olevan peruukki, joten ehkä niitä kannattaisi alkaa myydä/tehdä.

99,99% ei ole peruukkia. 🤭

Vierailija
16/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykynaiset kampaajalla käy. Kovin näyttää olevan kuontalo kuin kyntöruunalla

Vierailija
17/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.

Vierailija
18/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.

Lapset loppuu kun ihmiset eivät enää pariudu saati tee jälkikasvua

Vierailija
19/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykynaiset kampaajalla käy. Kovin näyttää olevan kuontalo kuin kyntöruunalla

Entä nämä miesten kuontalot ihan ministeri tasolla, Keskimunasarjan  kuontalo ihan kamala. Edustus tehtävässä. 🤮

Vierailija
20/29 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.

Purra leikkasi puolet pis varhaiskasvatuksesta, lasten pyykisestä hoidosta , kuntoutuksesta jne...tämä hallitus talloi lapsetkin, ei ainostatan vammaisia ja vanhuksia ym...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi