SIKAPIIKKI ootko ottanu/aiotko ottaa?
Kommentit (30)
en ole ottanu mitään muitakaan "ylimääräisiä" siis vapaaehtoisia rokotteita.
en ole ottanu mitään muitakaan "ylimääräisiä" siis vapaaehtoisia rokotteita.
Eikä ota kukaan muukaan perheestämme.
otin tänään! Sain samalla kun kävin lapsen kanssa neuvolassa. "Kaupan päälle" pistivät vielä jäykkäkouristus-piikin eli nyt on molemmat käsivarret vähän hellänä. Lapset saivat jo pari kk sitten, mies ei ole vielä ottanut.
koska jos en ois ottanut ja sit sairastunut, niin en ois kehdannut kenellekään edes kertoa, etten ottanut ilmaista piikkiä koska luotin hyvään tuuriin.
ei ole vielä tarjolla meidän kunnassa :-(
koska jos en ois ottanut ja sit sairastunut, niin en ois kehdannut kenellekään edes kertoa, etten ottanut ilmaista piikkiä koska luotin hyvään tuuriin.
...on mun mielestä outo perustelu ottaa piikki.....
Kannan vastuuni epidemian taltuttamisessa. Rokotusten teho perustuu siihen että tarpeeksi moni ottaa sen.
Kannan vastuuni epidemian taltuttamisessa. Rokotusten teho perustuu siihen että tarpeeksi moni ottaa sen.
Voi että, ajatelkaas, kohta kaikki saksalaiset, ranskalaiset, puolalaiset, espanjalaiset jnejne kualee, kun eivät oo piikkiä hualineet. Onneks Suamessa säästyy nää rokotetut ja ehkä sit siivellä vähä muitakin. Täys kaaos kohta koko Euroopassa.
Ei kai kukaan enää ole niin tietämätön, että ottaa täysin turhan myrkkysatsin itseensä?
Olen allerginen piikin säilöntäaineelle ja terveyskeskuksessa eivät uskaltanet laittaa.
mies ja minä otettiin tiistaina. 17v ei ole ottanut eikä kuulemma ota. Minulla menee flunssat aina keuhkoputkiin ja muutenkin keuhkotutkimukset edessä, niin siksi otin. Mies otti seuran vuoksi. En tuosta teinin kieltäytymisestä huolissa, hän joka taudista helposti paranevaa sorttia
Ei aikonu mieskään ottaa, eikä olla rokotettu lapsiakaan.
en ole ottanu mitään muitakaan "ylimääräisiä" siis vapaaehtoisia rokotteita.