Olenko ainoa jonka tulee sitä 12-vuotiasta sääli?
Ei varmaan ihan kaikki asiat hänellä kunnossa ja sitten kun hätääntyy noin pahanpäiväisesti...
Kommentit (35)
Tämä tieto mikä meillä on riittää, siis kuka on syyllinen. Toivottavasti ei tämän enempää paljasteta ketä kyseessä, tosin tutut tietää joten juttu liikkuu.
Ja onneksi vauva selvisi tästä hengissä.
Kamala tapahtuma niin monelle tämä on.
Varmasti ollut aivan paniikissa sitten, kun on huomannut, että koko Suomi seuraa juuri hänen tekonsa seurauksia ja taivaalla lentelevät jo helikopteritkin.
muakin säälittää. Toivon että tyttö saa rakkautta ja hellyyttä.
Toivottavasti pystyvät auttamaan tyttöä, ettei hänelle tästä jää mitään hirveitä traumoja. lapset (ja aikuiset) tekevät virheitä ja elämä jatkuu.
tunnen surua myös perheen puolesta. Pikkupaikkakunta ja julkinen hullun leima iäksi. Turha nakata sontakikkareella kasvoihin, myötätuntoni on myös vauvaperheen puolella.
sen jonka luona se vauva kylässä? Vai jonkun niiden naapuri? Joku satunnainen ohikulkija?
Kylä tulee mieleen, että ei voi olla normaali tyttö vaan jollain tapaa sosiaali tapaus tai vammainen....
rytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.
Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?
varmaan tulee tukitoimenpiteitä ja seurantaa mutta en usko että kotoa pois viedään.
Tekee pahaa ja samassarytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.
Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?
varmaan tulee tukitoimenpiteitä ja seurantaa mutta en usko että kotoa pois viedään.
Tekee pahaa ja samassarytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.
Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?
kytketään aina mukaan kun syyllinen on alle 15 v ja usein jos on vanhempikin. Poliisien on velvollisuus ilmoittaa lastensuojelulle.
Mutta kyllä samalla myös haluan, että tyttö ei pääse helpolla. Kyllä sen verran vakavasta asiasta on kyse.
Ja kyllä mä silti enemmän sympatiaa tunnen sen äidin hätää kohtaan, kun vauva ei ollutkaan vaunuissa. Että vaikka sillä tytölläkin se hätä on tullut, niin enemmän sillä vauvan äidillä on syytä ollut hätään.
Ja eihän uutisissa ainakaan puhuttu huostaanotosta, vaan että tapaus on siirtynyt poliisilta lastensuojeluviranomaisille.
eiks jossain lukenu et huostaanotettu
varmaan tulee tukitoimenpiteitä ja seurantaa mutta en usko että kotoa pois viedään.
Tekee pahaa ja samassarytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.
Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?
Eiköhän sillä 12-vuotiaalla ole jo aikamoinen helvetti menossa poliisikuulusteluineen ym. Loppuiäksi leimattu joka tapauksessa.
Mutta kyllä samalla myös haluan, että tyttö ei pääse helpolla. Kyllä sen verran vakavasta asiasta on kyse.
Ja kyllä mä silti enemmän sympatiaa tunnen sen äidin hätää kohtaan, kun vauva ei ollutkaan vaunuissa. Että vaikka sillä tytölläkin se hätä on tullut, niin enemmän sillä vauvan äidillä on syytä ollut hätään.
Ja eihän uutisissa ainakaan puhuttu huostaanotosta, vaan että tapaus on siirtynyt poliisilta lastensuojeluviranomaisille.
ja sääli on koko ajan vahvistunut.
Säälin myös hänen perhettään: luultavasti ihan normaali perhe... :(
Tartteis mennä nukkumaan varmaan.
sen jonka luona se vauva kylässä? Vai jonkun niiden naapuri? Joku satunnainen ohikulkija? Kylä tulee mieleen, että ei voi olla normaali tyttö vaan jollain tapaa sosiaali tapaus tai vammainen....
Kuitenkin 12vuotias ymmärtää jo asioita ja seurauksia tekosistaan. No saa varmaan asian mukaisen rangaistuksen ja kärsinee sit tekosistaan :(
jos ois mun tyttö ni varmaan muuttaisin ulkomaille sen kanssa tai vaihtasin nimen (jos julkistetaan)
jos se on joku ls-tapaus niin mun mielestä toi et ottaa vauvan ja kävelee sen kanssa kuvastaa et haluaa ja kaipaa rakkautta..