Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa jonka tulee sitä 12-vuotiasta sääli?

Vierailija
12.03.2010 |

Ei varmaan ihan kaikki asiat hänellä kunnossa ja sitten kun hätääntyy noin pahanpäiväisesti...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ois mun tyttö ni varmaan muuttaisin ulkomaille sen kanssa tai vaihtasin nimen (jos julkistetaan)



jos se on joku ls-tapaus niin mun mielestä toi et ottaa vauvan ja kävelee sen kanssa kuvastaa et haluaa ja kaipaa rakkautta..

Vierailija
2/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tieto mikä meillä on riittää, siis kuka on syyllinen. Toivottavasti ei tämän enempää paljasteta ketä kyseessä, tosin tutut tietää joten juttu liikkuu.

Ja onneksi vauva selvisi tästä hengissä.

Kamala tapahtuma niin monelle tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ollut aivan paniikissa sitten, kun on huomannut, että koko Suomi seuraa juuri hänen tekonsa seurauksia ja taivaalla lentelevät jo helikopteritkin.

Vierailija
4/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin säälittää. Toivon että tyttö saa rakkautta ja hellyyttä.

Vierailija
5/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pystyvät auttamaan tyttöä, ettei hänelle tästä jää mitään hirveitä traumoja. lapset (ja aikuiset) tekevät virheitä ja elämä jatkuu.

Vierailija
6/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen surua myös perheen puolesta. Pikkupaikkakunta ja julkinen hullun leima iäksi. Turha nakata sontakikkareella kasvoihin, myötätuntoni on myös vauvaperheen puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


sen jonka luona se vauva kylässä? Vai jonkun niiden naapuri? Joku satunnainen ohikulkija?



Kylä tulee mieleen, että ei voi olla normaali tyttö vaan jollain tapaa sosiaali tapaus tai vammainen....

Vierailija
8/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.

Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tulee tukitoimenpiteitä ja seurantaa mutta en usko että kotoa pois viedään.

Tekee pahaa ja samassarytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.

Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?

Vierailija
10/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne kaikille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tulee tukitoimenpiteitä ja seurantaa mutta en usko että kotoa pois viedään.

Tekee pahaa ja samassarytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.

Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?

Vierailija
12/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kytketään aina mukaan kun syyllinen on alle 15 v ja usein jos on vanhempikin. Poliisien on velvollisuus ilmoittaa lastensuojelulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia myös hänelle!

Vierailija
14/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä samalla myös haluan, että tyttö ei pääse helpolla. Kyllä sen verran vakavasta asiasta on kyse.



Ja kyllä mä silti enemmän sympatiaa tunnen sen äidin hätää kohtaan, kun vauva ei ollutkaan vaunuissa. Että vaikka sillä tytölläkin se hätä on tullut, niin enemmän sillä vauvan äidillä on syytä ollut hätään.



Ja eihän uutisissa ainakaan puhuttu huostaanotosta, vaan että tapaus on siirtynyt poliisilta lastensuojeluviranomaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks jossain lukenu et huostaanotettu

varmaan tulee tukitoimenpiteitä ja seurantaa mutta en usko että kotoa pois viedään.

Tekee pahaa ja samassarytäkässä lapsi menettää äitinsä ja vanhemmat lapsensa.

Pääseekö lapsi koskaan kotiin vai joutuuko lastenkotiin?

Vierailija
16/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä 12-vuotiaalla ole jo aikamoinen helvetti menossa poliisikuulusteluineen ym. Loppuiäksi leimattu joka tapauksessa.

Mutta kyllä samalla myös haluan, että tyttö ei pääse helpolla. Kyllä sen verran vakavasta asiasta on kyse.

Ja kyllä mä silti enemmän sympatiaa tunnen sen äidin hätää kohtaan, kun vauva ei ollutkaan vaunuissa. Että vaikka sillä tytölläkin se hätä on tullut, niin enemmän sillä vauvan äidillä on syytä ollut hätään.

Ja eihän uutisissa ainakaan puhuttu huostaanotosta, vaan että tapaus on siirtynyt poliisilta lastensuojeluviranomaisille.

Vierailija
17/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sääli on koko ajan vahvistunut.



Säälin myös hänen perhettään: luultavasti ihan normaali perhe... :(

Vierailija
18/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteis mennä nukkumaan varmaan.

Vierailija
19/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jonka luona se vauva kylässä? Vai jonkun niiden naapuri? Joku satunnainen ohikulkija? Kylä tulee mieleen, että ei voi olla normaali tyttö vaan jollain tapaa sosiaali tapaus tai vammainen....

Vierailija
20/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin 12vuotias ymmärtää jo asioita ja seurauksia tekosistaan. No saa varmaan asian mukaisen rangaistuksen ja kärsinee sit tekosistaan :(