Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa jonka tulee sitä 12-vuotiasta sääli?

Vierailija
12.03.2010 |

Ei varmaan ihan kaikki asiat hänellä kunnossa ja sitten kun hätääntyy noin pahanpäiväisesti...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole tytölle ollut jo rangaistusta tarpeeksi; tapaus kaikissa lööpeissä, poliisikuulustelut, lastensuojeluihmiset jne. Toivottavasti se tyttö lähinnä saa apua ja rakkautta.

Vierailija
22/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mimmin pärstänkuva Iltiksen kanteen, ihan tosi! Siis haloo, nyt ei ole kyse enää mistään 6-vuotiaasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain rajaa idiootti.

Vierailija
24/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeänä nimensä niin googlattaisiin kuva facebookista.

Vierailija
25/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän miten tiukka paikka on jos on jotain mokaillut ja vaikkapa jäänyt kiinni näpistyksestä. Siinä on ensinnäkin tiukka paikka kertoako mitä on tehnyt, hävettää ja sitten kun on kiinni jäänyt hävettää enemmän. Päähänpistoja voi tulla, toki järjen käyttö on sallittua ja sitähän ihmiset opettelevat koko ikänsä. Armeliaisuus on tietyssä määrin tarpeen ja toisaalta on ymmärrettävä, että noin ei toista kertaa todellakaan tehdä. Tarkoitus ei ole alkaa miksikään insuliinisairaanhoitajaksi. Nimi tai kuva ei edistäisi kenenkään asiaa.

Vierailija
26/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lapsi olis ollut 17-vuotias, silloinkin täällä olis av-mammat lätisseet, että "sehän on ihan lapsi vielä, eihän sen ikäinen nyt tommosen teon vakavuutta tajua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes samanlainen kuin 14 v.

Vierailija
28/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki kohtelevat kuitenkin asiallisesti häntä. pelästynyt pikkulapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne tyttären ongelmat ole juuri sieltä perheestä lähtöisin. Ei kukaan normaalista, rakastavasta ja tasapainoisesta perheestä tuleva lapsi tee tuollaista.



Mua ei perhe säälitä pätkääkään, lähinnä vihastuttaa. Tyttöä kyllä sääliin.

Vierailija
30/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään mitään. Se perhe voisi olla naapurisi oikealla tai vasemmalla - tai kenties jopa teidän perheessä voisi käydä lapsille köpelösti, ilman että vanhempia siitä täytyisi erityisesti syyllistää. Aina kaikki ei mene niin kuin kuvitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoja seuraamuksia. 12-vuotias on tosi lapsi vielä. Olisin itse voinut olla noin pösilö sen ikäisenä. Kai. Onneksi se vauva selvisi, muuten olisi kaksi tragediaa.

Vierailija
32/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta haudata pikkuinen lumeen, psykopaattista touhua. En pysty tuntemaan vielä sääliä, tunnen vain kuvotusta. Ehkä myöhemmin on myötätunnon aika, ken tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tajua mitään.

Mää oon muuttanut 15 vuotiaana yksin asumaan ja huolehtinut itsestäni.

Mun äiti on 13 vuotiaana ollut pikkupiikana ja isäni 12 vuotiaana pöllimetsässä töissä.



Nykyajan 12-vuotiasta silitellään päähän kun meinaa tappaa vauvan.



Nää nykyajan nuoret nauraa maha kippurassa teille kun tietävät, että saavat tehdä, mitä haluavat.

Vierailija
34/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koko Suomi etsii. tyttö tietää missä lapsi on, ja että elinmahdollisuudet koko ajan vähenee. ei kerro kenellekään. hän voisi pelastaa vauvan, mutta ei tee sitä. mitä hänen päässänsä noina kolmena tuntina liikkuu... huh. hoitoa tarvitsee ja kipeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli tässä ei auta ketään. Todella toivon medialta vastuullisuutta, ettei tämän 23 v lapsen elämää pilata täysin. Hän mokasi, ja hän varmasti tietää sen itsekin. Onni onnettomuudessa on, että vauva selvisi ja vauva pääsee varmasti tilanteen yli, ehkä ei edes enään muista tilannetta.



Tytölle pitää myös antaaa mahdollisuus päästä asian yli. Se ei tarkoita asian kuittaamista villaisella, vaan tetenkin hänen pitää saada vanhemmiltaan kurinpalautus, ja asia pitää lasetensuojeluna avulla selvittää. JA jos on jotain ongelmia lapsen elämässä, niihin pitää puuttua ja tarjota hänelle kaikki tuki, että hän pääsee itse tilanteen yli ja voi jatkaa elämäänsä.



RTyttö ei kaipaa yleistä halveksuntaa, hän ei voi sellaista käsittää eikä ymmäetää. TOdella todella toivon, ettei kukaan naapuri avaudu asiasta näille "laatulehdille".



Myötätuntoa tunnen kaikkia osapuolia kohtaan, sääliä en. ENkä vihaa.