Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovituttaa mun työpaikka

Vierailija
20.02.2007 |

oon joutunu siellä kiusatuksi ja vakipaikka meni sivu suun sen takia. olo on kuin koulukiusatulla jota ryhtyvät kiusaamaan opettajatkin. varmasti olisin saanut sen vakipaikan ilman sitä kiusaamisjuttua, ammattitaidosta ja työmoraalista ei varmasti ollut kiinni. muutenkin siellä on niin epäselvät systeemit että vituttaa vituttaa vituttaa. lähtisin heti jos löytäisin toisen työpaikan, mutta eipä ole vielä ilmaantunut. kyllä tää syö ihmistä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko kannustusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä