Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kidnapatun" isompi sisarus

Vierailija
09.03.2010 |

kaikki miettii missä tämä oli?



No höhlät. sehän on päiväkodissa päivät. Äiti on vauvan kanssa kotona ja kyläilee päivät kavereilla..

On kuiten masentunut ja väsynyt hoitaan lasta. Kyläpaikan kaverilla ei ole lapsia ja hän kadehtii tätä..



ja kaiken lisäksi aamulla oli riitaa miehen kans et kumpi vie vanhemman lapsen tarhaan..ku äiti ei jaksanut..



Halus antaa miehelle opetuksen ja näyttää että oikeasti on väsynyt ja halusi huomiota!



Kattokaapa vain...näin tässä on käynyt!!



Niin ja äiti iten on täälläkin av:llä kirjooittanut kuinka on väsynyt ja ei ole paljoa kavereita ja eikä saa mieheltä huomiota.. huomionhakuinen väsynyt mamma...valitettavasti näitä on paljon ja harmittaa kun haluavat huomiota lapsen turvallisuuden uhalla..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aivopieruja te päästelette!



Ja sillä kyläpaikan kaverilla btw ON lapsia...

Vierailija
2/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmettelen kun mammat eivät voi uskoa äidistä tekijäksi? Eikö av:n monet aloitukset jo todista muuta? miten paljon on väsyneitä äitejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näitä typeriä aloituksia tehtailevat. Toiselle on lähipäivinä tapahtumassa jotain pahaa,tunnen sen selvästi.-Näkijä-

PS.Jos kykenet, niin tule kertomaan, osuinko oikeaan,ja voimia koitokseesi!

Vierailija
4/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kyllä pahaa näiden muutamien kirjoittajien pahantahtoisuus. Mitä te näistä avauksistanne saatte?

Vierailija
5/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä teorioita oikein nappaatte.

Vierailija
6/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nyt hyvä ihminen hoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen lapsi ei varmasti voi olla kuopus.

Oisko sitten puolisisarus jos nyt puhutaan, että ko. vauva on "perheessä" esikoinen.

Vierailija
8/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHEMPIA EI EPÄILLÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen lapsi ei varmasti voi olla kuopus.

Oisko sitten puolisisarus jos nyt puhutaan, että ko. vauva on "perheessä" esikoinen.

Tänään painetussa lehdessa luki, että vauva olisi ollut esikoinen, mutta tiedä sitten kumpi tieto on väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan