Lue keskustelun säännöt.
5 v. tyttöni vetää jatkuvasti jotain " roolia" .
31.10.2007 |
Onko muilla ollut tällaista vai kuuluuko vain ikään?
Tyttö on aina ollut vilkas ja sanavalmis tapaus, mutta nykyisin tuntuu muuttuneen täysin eri lapseksi: Matkii varmaan jotain kaveriaan ja tämä nauha on ikäänkuin jäänyt päälle. Olen yrittänyt olla huomioimatta ja kehunut aina kun olen voinut ym. mutta nyt tilannetta on jatkunut jo kuukausia, eikä käyttäytyminen kuin pahene. Häpeän, siis totta tosiaan häpeän välillä oman tyttöni käytöstä :' (
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla