Lue keskustelun säännöt.
voiko töistä olla pois alkuraskauden oireiden takia??
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli kokopäiväpahoinvointi ja oksentelin...
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMulla oli kokopäiväpahoinvointi ja oksentelin...
työehto sopimuksesta riippuen, omalla ilmoituksella 2 päivää ja lääkärin todistuksella enemmän