Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi P*ska tätä epätietoisuutta!

Vierailija
18.08.2006 |

Aamulla tein lääkärin määräyksestä kolmannen raskaustestin ja sain JÄLLEEN haalean viivan. Viiva ei siis tummu ollenkaan.



Kertokaa nyt pirulauta joku, että ONKO kukaan onnistunut raskaudessaan vaikka on saanut vain hailakoita viivoja???? Onko siis hormonia kuitenkin ollut riittävästi ja raskaus jatkunut kunnialla?



Itse olen jo antanut periksi, mutta lääkärini vain pitää toivoa yllä. Hänen mukaansa jos vuotoa ei ole niin haaleakin viiva voi olla ihan hyvin pysyvä plussa. Mutta nyt on menkat myöhässä jo 3vrk ja kyllä sitä hormonia pitäisi olla veressä jo aikas paljon.



Alavatsakipuja on myös todella paljon. Liekö alkanut mennä kesken kuitenkin. Kommentoikaa nyt ja kertokaa kokemuksistanne ennekuin mä aivan pimahdan täällä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo testien viivojen värit merkkaa kissanpaskaakaan. Vain verikokeista saisi selvyyden nouseeko Hcg-määrät. Toisekseen, mulla aina ollut raskaana kovia kramppimaisia kipuja, kohtu kun kasvaa...

Vierailija
2/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinne pääsee täällä meilläpäin vasta maanantaina!!! Että tässä nyt kärvistelen koko viikonlopun. On tämä kanssa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaleita viivoja vaikka tein viikko myöhästyneiden menkkojen jälkeen. Se on ihan ihmisestä kiinni, kuin sitä hormonia erittyy. Eihän kaikilla edes tule pahoinvointia, mikä johtuu yleensä siitä hormonista. Vatsakivut voi johtua siitä että kohtu kasvaa ja kroppasi valmistautuu muutokseen. Onnea nyt! toivottavasti kaikki kunnossa! Nyt vaan rauhallisin mielin, stressaaminen pahin asia.

Vierailija
4/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloin sain vahvan viivan alle minuutissa mutta nyt siis tällaista showta? Meinaa kyllä epäusko iskeä!



Eli siis toisin sanoen voiko yhden ihmisen alkuraskaudet olla niiiiiin erilaiset? Ekassa onnistuneessa raskaudessa tuli viiva heti eikä ollut kipuja lainkaan. Nyt on haaleaa viivaa ja kipuja. Ja ovispäivä on varma, käytimme irroituspiikkiä.



Kertokaa lisää kokemuksia. Jotta osaisin edes vähän varautua miten tässä käy...



ap

Vierailija
5/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt ainakin 2-4 päivää ennen kuin testaat uudelleen.

Vierailija
6/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotitesti näytti kuopuksella negaa vielä viikonkin päästä;) tk:ssa sitten varmistui.



Mutta koita nyt ootella ihan rauhassa, jos menkat on 3 päivää myöhässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Toisen raskauden pongasin tikusta vasta kun menkat olivat 10 päivää myöhässä. Sitä ennen näytti negaa ja olin aivan ymmälläni, että mikähän nyt on vialla jos kerran raskaanakaan ei olla. Hormonin eritys siis vaihtelee tai vaihtoehtoisesti hedelmöittyminen on tapahtunut kierron loppupuolella.

Vierailija
8/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuunsaakka menneistä raskauksista viiva on näkynyt vasta menkkojen oltua myöhässä viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiilis ap? Onko kipuja ollut? Pidän sulle peukkuja!!!



T:toinen haaleita plussia saanut epätietoinen

Vierailija
10/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasta otettaessa se viivan väri ei kerro mitään muuta kuin että paljonko hormonia on siihen virtsamäärään nähden. Eli jos on paljon " muuta" kuin hormonia, niin siitä tulee haalea plussa. Ja paljon muuta voi tulla esim. lyhyellä pissavälillä, runsaalla juomisella tai ihan vaan vähäisellä hormonin erittymisellä.



Hormonin taso muistaakseni kaksinkertaistuu noin 2 vrk:ssa eli ei sinun viiva välttämättä senkään puolesta niin kamalasti olisi vahvistunut.



Ei tuossa mitään epätietoisuutta pitäisi olla, olet raskaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillain välillä. Soitin sille mun lääkärille siitä veritestistä ja kysyin, että eikö tosiaan pääse aiemmin kuin maanantaina. Lääkäri mietti mun tilannetta aikansa ja päätti antaa lähetteen viereisen kaupungin polille- jonne pääsen heti!!!



Eli lähden tästä pikapuoliin veritestiin ja toivon kovasti, että saan tuloksen tämän päivän aikana. Mahkuja on jos ei polilla kovaa ruhkaa, näin sanoi lekuri.



Pitäkää peukkua! Olisi ihana tietää ennen viikonloppua edes jotain, että onko hormonitaso edes sinne päin...



ap

Vierailija
12/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haalee viiva nukkuu nyt unia sängyssään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että ap on testannut useammin eikä viiva vahvene. Eli hän pelkää, ettei hormonitaso nouse! Kun yleensä ajatellaan, että hormonitason noustessa myös viiva vahvistuu/tummenee.



Pidetään ap:lle peukkua!

Vierailija
14/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...testissä haaleita viivoja ja niin sitten keskenmeno tuli viikolla 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin juuri kotiin sieltä veritestireissulta kun kävin samalla matkalla kaupassa ja asioilla. Kun pääsin kotipihaan, päätin soittaa jo lääkärille ja lääkäri kertoi, että yllätyksekseen löytää koneeltaan jo mun testin tuloksen. Tosi nopeasti tekivät kokeen!!!



Ja sehän on SELKEÄ PLUSSA! Hcg-arvo oli 660, joten selvä homma :o)!!!



Ihmettelimme hailakoita viivoja yhdessä mutta turha niitä on enää miettiä.



Kiitos teille kommenteista ja vertaistuesta!



ap



Vierailija
16/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpas sinä hätäinen... :) Vai oliko sinulla joku lääkitys tms. syy että pitää tietää mahd. pian?



nimim. testi vasta kun kuukautiset viikon myöhässä

Vierailija
17/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kanssa olemme tehneet " tutkimusta" ystäväpiirissämme: hailakat plussaviivat. Näistä on syntynyt yleensä poikalapsia :)



Huumorilla sitten! Onnea!

Vierailija
18/18 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko yrittänyt tätä raskautta kauankin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän