Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka monen omat lapset ovat paljon fiksumpia kuin naapurin lapset?

Vierailija
30.06.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen naapurin lapsesta en tiedä, mutta ainakin minä olen fiksumpi kuin hänen äitinsä. ;P

Vierailija
2/3 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin yksi lapsi on kehitysvammainen ja perheessä muitakin kehityshäiriöisiä.

Toisessa naapurissa vanhemmat ovat " yksinkertaisia" ja heistä on siinnyt liuta vajaita lapsia. Vajaudella tarkoitan että kaikki kouluikäiset ovat erityisopetuksessa ja luokalleen ovat jääneet. Kotona olevat eivät vaikuta ruudinkeksijöiltä hekään. Kolmannen naapurin lapsi on erityisluokalla hänkin ja on pihamme häirikkö. Listaa voisi vielä jatkaa ....



Omat ovat parasta A-ryhmää. Osaavat käyttäytyä ja koulumenestys on erinomaista.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset ovat ajatttelevaisempia ja pohtivat asioita syvemmin kuin naapurin lapsia. Mutta sille en mahda mitään, että naapurissa asuu hyvin älykäs ja hyvin pirullinen tyttö. Mutta yhtä " fiksu" hän ei ole :-).