Lue keskustelun säännöt.
Kun esitätte täällä kysymyksiä, niin liittyvätkö ne kaikki teihin itseenne
07.08.2006 |
vai voitteko ikinä kysyä asioita vain mielenkiinnosta?
Ihmettelen kun osa tulkitsee kysymykset vain minä-muotoisiksi, tunnustuksiksi tai henkilötarinoiksi.
Ettei kukaan voisi kysyä vaikkapa adoptiosta, olematta itse adoptoimassa lasta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla