Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun esitätte täällä kysymyksiä, niin liittyvätkö ne kaikki teihin itseenne

Vierailija
07.08.2006 |

vai voitteko ikinä kysyä asioita vain mielenkiinnosta?



Ihmettelen kun osa tulkitsee kysymykset vain minä-muotoisiksi, tunnustuksiksi tai henkilötarinoiksi.



Ettei kukaan voisi kysyä vaikkapa adoptiosta, olematta itse adoptoimassa lasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi