Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toimi noin

Vierailija
11.12.2008 |

Mielestäni perusongelmaa ei ratkaista sillä, että ministerin puoliso (oli se mies tai nainen) jää hoitovapaalle ja kantaa vastuun koko perheestä vuorokauden ympäri. Mitä perhe-elämää se on?

Harva vanhempi HALUAA itse olla niin paljon erossa pienistä lapsistaan. Ministerin työn ei olisi pakko olla ihan noin älytöntä pyöritystä. Tervettä olisi, että ministeri-isätkin alkaisivat nurista kestämättömästä tilanteesta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi