Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen lainan ja kuukausi lyhennyksen uskaltaisitte ottaa?

Vierailija
05.01.2009 |

Siis henkisesti jos brutto tulonne olisi 8000€ ja netto n.5000€. Missä menisi kipuraja??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän riippuu miten paljon on muita menoja, mutta kyllä tuosta nyt 3000e/kk voisi asuntolainaan pistää.. olisipahan nopeammin maksettu..

Vierailija
2/5 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa 180000e ja maksuerä 1300e/kk. Paljon enempää emme voisi maksaa näillä vakuutusmaksuilla, kolmen lapsen päivähoitomaksuilla, työmatkakuluilla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulot korkeat, ovat menotkin yleensä enemmän kuin pienipalkkaisella.

Vierailija
4/5 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsia on kolme ja heidät hoidetaan kotona vielä pari vuotta, jolloin tulot hetkellisesti pienemmät. Omia säästöjä on 150 000 eli puolet asunnon arvosta olisi lainaa. Tosin tavoitteenamme on ottaa lainaa masimissaan 130 000. Haluamme lyhentää lainan pois noin 15 vuodessa ja ehkä nopeamminkin, niinkuin tämän nykyisen asunnon lainankin olemme lyhentäneet...



Olikin ajankohtainen kysymys...

Vierailija
5/5 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000-5000 + lapsilisät ja lainaan menee 1400/kk. Vähän enemmänkin voisimme maksaa mutta näin on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi