Lue keskustelun säännöt.
Kun lääkäri käskee levätä ja ottaa rennosti,
29.11.2008 |
muttei kirjoita sairauslomaa?
Minulla on kiireinen stressaava työ (ja sekin kiikun kaakun) ja 4- ja 6-vuotiaat lapset, joista toisella krooninen sairaus.
Mitä tuollaisella kehotuksella oikein voi tehdä, kun kuitenkaan ei saa kättä pidempään siihen arkeen mistään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla