Lue keskustelun säännöt.
Nälkäisenä jumppaan?
05.01.2009 |
lounas oli aikaa sitten, nälkä kurnii jo suolissa.. onko hyvä jumpata jos on nälkä vai pitäskö sitä mennä kotiin ja tankata jotain ennen jumppaa?
Kommentit (3)
Eikä taida ihan tehot olla kohdillaan. Etkö voi matkalta ostaa vaikka jotain hedelmää tms.?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ole tehoja tehdä mitään. Syö jotain pientä ennen jumppaa