Lue keskustelun säännöt.
Onks toi kuusi nyt sitten pilalla?
20.12.2006 |
Ollut tuossa partsilla vesisangossa ja oli vesi jäätynyt päältä, ei onneksi kokonaan. Ei kait se kuusi nyt kuollut sen takia ja varista kaikkia lehtiä heti kättelyssä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla